سرویس جدید Message Guard سامسونگ؛ محافظت در برابر حملات بدون کلیک در پیامک ها

سامسونگ ابزار جدیدی به نام Message Guard را معرفی کرده است که مانند آنتی ویروس در گوشی های گلکسی عمل می کند. این قابلیت می‌تواند از کاربران در برابر حملات بدون کلیک در پیامک ها حفاظت کند. به دلیل رواج زیاد این حملات سامسونگ این ابزار آنتی ویروس جدید را توسعه داده است. در این […]

سامسونگ ابزار جدیدی به نام Message Guard را معرفی کرده است که مانند آنتی ویروس در گوشی های گلکسی عمل می کند. این قابلیت می‌تواند از کاربران در برابر حملات بدون کلیک در پیامک ها حفاظت کند. به دلیل رواج زیاد این حملات سامسونگ این ابزار آنتی ویروس جدید را توسعه داده است. در این حملات میتوان بد افزار ها و کدهای مخرب را بدون تعامل با کاربر روی دستگاه نصب کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید سامسونگ با نام Message Guard مخصوص کاربران گلکسی است که قرار است در ابتدا روی گوشی های گلکسی اس ۲۳ مورد استفاده قرار بگیرد و سپس کلیه کاربران می‌توانند به این قابلیت مجهز شوند. این ویژگی در حال حاضر تنها برای اپلیکیشن پیامک سامسونگ و گوگل قابل استفاده است و می تواند تمام فایل های ورودی به دستگاه را از لحاظ بدافزار و ویروس مورد بررسی قرار دهد.

به گفته سامسونگ این قابلیت می تواند دستگاه کاربران را نسبت به تهدیداتی مانند PNG ،JPG/JPEG ،GIF ،ICO ،WEBP ،BMP و WPMP ایزوله کند. نحوه کارکرد این قابلیت بدین گونه است که با اسکن کردن فایل ها می توانند کد مخرب را در آنها شناسایی کرده و به کاربر نمایش دهد.

آنتی ویروس جدید سامسونگ برای کاربران از طریق بروزرسانی نرم افزاری قابل استفاده خواهد بود. پس از نصب نیز به صورت بی سر و صدا در پس زمینه بررسی های خود را انجام داده و مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی کند.

حملات بدون کلیک در سال‌های اخیر به شدت رواج داشته است. از مهمترین آن که در سال ۲۰۲۰ کشف شد مهاجمان تلاش داشتند تا جاسوس افزار پگاسوس را در گوشی های خبرنگاران و سیاستمداران از طریق آسیب پذیری iMessage راه اندازی کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال