گوشی هوشمند جدید سامسونگ احتمالاً با نمایشگر کشویی عرضه خواهد شد

طبق شایعات منتشر شده احتمالاً سامسونگ تا پیش از پایان سال میلادی گوشی جدید هوشمند خود را با نمایشگر کشویی عرضه میکند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ طبق روال هر ساله نسل جدیدی از گوشی های تا شدنی را رونمایی خواهد کرد. احتمالا امسال تابستان نیز نسل جدید این گوشی ها […]

طبق شایعات منتشر شده احتمالاً سامسونگ تا پیش از پایان سال میلادی گوشی جدید هوشمند خود را با نمایشگر کشویی عرضه میکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ طبق روال هر ساله نسل جدیدی از گوشی های تا شدنی را رونمایی خواهد کرد. احتمالا امسال تابستان نیز نسل جدید این گوشی ها همانند سری گلکسی زد فولد رونمایی می شود. البته شایعات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت به نوآوری جدیدی در بازار تا شدنی ها دست یافته است.

 طبق این گزارش های منتشر شده احتمالاً دستگاه جدید با صفحه نمایش کشویی خواهد بود. یکی از این گزارش ها مربوط به توییت راس یانگ هم بنیانگذار و مدیرعامل DSCC است که در زنجیره تامین نمایشگر همکاری می‌کند. وی در پست اخیر خود از طراحی گوشی جدید سامسونگ صحبت کرده است. بنظر می‌رسد این غول فناوری کره‌ای دو طراحی را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است. نوع اول مربوط به گسترش صفحه نمایش از سمت راست و نوع دوم به گسترش آن از بالا اشاره دارد. از طرفی حساب کاربری Ice Universe در توییتر نیز از رونمایی یک گوشی جدید توسط سامسونگ با صفحه نمایش کشویی پیش از پایان سال جاری خبر داده است.

تمامی شرکت‌هایی که به دنبال طراحی صفحه نمایش کشویی بودند موفق به ساخت چنین دستگاهی نشدند. بنابراین در صورت صحت این خبر در مورد گوشی جدید سامسونگ به اولین شرکت تولید کننده چنین دستگاهی در جهان تبدیل خواهد شد. البته سامسونگ نسبت به دیگر شرکت‌ها زودتر وارد بازار گوشی‌های تاشدنی شده است و اکنون نیز سعی دارد برای پیشی گرفتن از رقبای بزرگی نظیر اپل بار دیگر چنین دستاوردهایی را ارائه کند. طبق گزارش‌های منتشر شده پیشین سامسونگ کار روی فرم فاکتور کشویی گسترش پذیر را از سال ۲۰۱۴ تاکنون آغاز کرده است و چندین پتنت نیز در رابطه با این فناوری به ثبت رسانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال