استراتژی جدید سامسونگ در بخش موبایل؛ پایان عمر گلکسی نوت و تمرکز روی گوشی‌های گلکسی S و گلکسی Z

سامسونگ در بخش موبایل و تولیدات مربوط به این بخش تغییرات بزرگی را اعمال خواهد کرد. به گفته این شرکت استراتژی اصلی این شرکت تمرکز بیشتر روی گوشی‌های گلکسی اس و گوشی‌های تاشو گلکسی z خواهد بود. همچنین به گفته سامسونگ سری گوشی‌های گلکسی نوت به طور کامل کنار گذاشته خواهد شد و قابلیت های […]

سامسونگ در بخش موبایل و تولیدات مربوط به این بخش تغییرات بزرگی را اعمال خواهد کرد. به گفته این شرکت استراتژی اصلی این شرکت تمرکز بیشتر روی گوشی‌های گلکسی اس و گوشی‌های تاشو گلکسی z خواهد بود. همچنین به گفته سامسونگ سری گوشی‌های گلکسی نوت به طور کامل کنار گذاشته خواهد شد و قابلیت های آن  در دسترس محصولات جدید خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تغییرات بزرگ و استراتژی جدید بخش موبایل سامسونگ با هدف رقابت با اپل ادامه داده خواهد شد. مدیر بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه اخیر خود گفته است: استراتژی جدید تمرکز و رسیدن به دو مسیر اصلی خواهد بود. در نیمه اول سال سری پرچمدار S و محصولات جدید تاشو نیز در نیمه دوم از راه میرسند. اکنون سامسونگ این استراتژی را تا رسیدن به موفقیت دیگر و تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می دهد.

جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ چهارشنبه به طور رسمی رونمایی شد. این گوشی از سری گلکسی S22 و در مدل اولترا شامل قلم S Pen نیز بوده است. به گفته این مدیر سامسونگ تمرکز اصلی این شرکت روی بخش گوشی های برتر خواهد بود. به طوری که تجربه استفاده از گوشی های گلکسی نوت در دیگر محصولات مانند تبلت ها، لپ تاپ ها و همچنین گوشی ها گسترش خواهد یافت. همچنین سامسونگ در آینده دسته جدیدی از گوشی های تاشو را ارائه می‌کند. به طوری که در سه سال آینده این شرکت سبک جدیدی از دو مدل گوشی را به خط تولید خود اضافه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال