ماشین لباسشویی جدید سامسونگ مانع از انتشار میکروپلاستیک ها میشود

فناوری جدید سامسونگ در ماشین های لباسشویی جدید این شرکت از انتشار میکروپلاستیک در محیط زیست جلوگیری می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از یک ماشین لباسشویی جدید با ویژگی منحصر بفرد معرفی کرده است. محصول جدید از انتشار میکروپلاستیک در فاضلاب و ورود آن به […]

فناوری جدید سامسونگ در ماشین های لباسشویی جدید این شرکت از انتشار میکروپلاستیک در محیط زیست جلوگیری می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از یک ماشین لباسشویی جدید با ویژگی منحصر بفرد معرفی کرده است. محصول جدید از انتشار میکروپلاستیک در فاضلاب و ورود آن به طبیعت جلوگیری می کند.

در حال حاضر میکروپلاستیک ها یه یک چالش بزرگ در طبیعت تبدیل شده اند‌. به همین دلیل سامسونگ تلاش کرده است تا با استفاده از فناوری خود به حل این مشکل کمک کند.

لباسهای تولید شده با الیاف طبیعی پس از هر بار شستشو می توانند تغییر شکل داده و به مواد غیر قابل تجزیه تبدیل شوند. ماشین لباسشویی جدید سامسونگ می تواند با کمک فیلتر خود ذرات میکروپلاستیک را از لباس ها جدا کند. همچنین با استفاده از شستشوی تخصصی این دستگاه میکروپلاستیک کمتری تولید خواهد شد. زیرا این ماشین لباسشویی آسیب کمتری نیز به لباسهای با الیاف طبیعی وارد می کند و بدین ترتیب ذرات کمتری نیز آزاد خواهد شد.

در هنگام شستشوی لباس ها به دلیل اصطکاک ایجاد شده برخی مواد مصنوعی مانند پلی استر آزاد شده و از راه فاضلاب وارد طبیعت می شوند. پیش از این ۱۷ مطالعه آزمایشگاهی در مورد اثرات میکروپلاستیک ها انجام شد که داده های آن ها نشان می دهد این ذرات علاوه بر آسیب به طبیعت می تواند با ورود به بدن انسان اثرات آلرژیک ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال