گوشی های تاشو بعدی سامسونگ با ظرفیت باتری بالاتر و تغییر نسبت نمایشگر ها عرضه می شود

در حالی که بسیاری از طرفداران گوشی های سامسونگ منتظر عرضه گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۴ در تابستان امسال هستند، اما خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد احتمالا سامسونگ در این گوشی ها تغییراتی را مانند افزایش ظرفیت باتری و یا تغییر نسبت نمایشگرها اعمال کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

در حالی که بسیاری از طرفداران گوشی های سامسونگ منتظر عرضه گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۴ در تابستان امسال هستند، اما خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد احتمالا سامسونگ در این گوشی ها تغییراتی را مانند افزایش ظرفیت باتری و یا تغییر نسبت نمایشگرها اعمال کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی‌های جدید سامسونگ از مدل های تاشو با باتری بزرگتر نسبت به قبل عرضه می شوند. کاربری در توییتر به نام Ice Universe از استفاده باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی در گلکسی زد فلیپ ۴ خبر داده است. در حالیکه در مدل قبلی با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مشکلاتی مانند شارژدهی پایین وجود داشته است. در گلکسی زد فولد ۴ نیز باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مشابه نسل قبل استفاده می شود.

این شرکت کره‌ای قصد دارد در گلکسی زد فولد ۴ نسبت نمایشگر را نیز تغییر دهد. به طوری که در نسل جدید از نسبت تصویر 23:9 استفاده می کند. نسبت تصویر صفحه داخلی نیز 6:5 خواهد بودکه نسبت به قبل کمی کوتاه تر و عریض تر می شود. هنوز سامسونگ تاریخ دقیق عرضه و یا قیمت دستگاه های جدید خود را منتشر نکرده است، اما طبق روال این شرکت، احتمالاً در تابستان باید منتظر معرفی این گوشی ها باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال