پرچمدار بعدی سامسونگ با تراشه اگزینوس ۲۳۰۰ عرضه خواهد شد

خبرهای منتشر شده نشان می دهد سامسونگ در حال توسعه نسل جدید تراشه های خود به نام اگزینوس ۲۳۰۰ است. به نظر می رسد سری جدید پرچم دار این شرکت یعنی گلکسی اس ۲۳ همراه با نسل بعدی تراشه پرچمدار کوالکام و یا Exynos 2300 عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

خبرهای منتشر شده نشان می دهد سامسونگ در حال توسعه نسل جدید تراشه های خود به نام اگزینوس ۲۳۰۰ است. به نظر می رسد سری جدید پرچم دار این شرکت یعنی گلکسی اس ۲۳ همراه با نسل بعدی تراشه پرچمدار کوالکام و یا Exynos 2300 عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون شایعات فراوانی در رابطه با تراشه های اختصاصی سامسونگ منتشر شده است برخی گزارشات اعلام می دارند سامسونگ نسل بعدی تراشه های اگزینوس را ارائه نخواهد کرد. در حالی که اکنون گفته می شود احتمالاً اگزینوس ۲۳۰۰ تراشه پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود. در حال حاضر سامسونگ در حال کار روی دو تراشه اختصاصی است که یکی از آنها احتمالاً به سری گلکسی اس ۲۳ تعلق خواهد داشت و محصول بعدی ممکن است تراشه‌ی ضعیف تر برای گوشی های ارزان قیمت باشد.

 با وجود اینکه جزئیات تکمیلی در مورد این تراشه اعلام نشده است اما احتمالاً اطلاعات مربوط به آن در روزهای آینده افشا می شود. مهمترین موضوع در رابطه با استفاده از این تراشه به پردازنده گرافیکی آن بر پایه معماری AMD RDNA 2 برمیگردد. با توجه به اینکه این پردازنده گرافیکی چندان عملکرد متفاوتی در مقایسه با رقبا ارائه نکرده است احتمالاً سامسونگ برای همیشه آن را کنار می گذارد. به نظر می‌رسد اگزینوس ۲۳۰۰ نیز مجدداً با لیتوگرافی چهارم نانومتری عرضه شود. دلیل آن نیز فراگیر نشدن فرایند ساخت لیتوگرافی ۴ نانومتری و قابل استفاده نبودن لیتوگرافی سه نانومتری است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال