نسل بعدی گوشی تایزنی سامسونگ مجوز FCC را دریافت کرد

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با سیستم‎عامل موبایل سامسونگ یعنی تایزن شنیده نشده است ولی این‎طور به نظر می‎آید که گوشی بعدی سامسونگ که مجهز به این سیستم‎عامل بوده توانسته مجوز سازمان FCC را دریافت کند. این گوشی با شماره‎مدل SM-Z400F که به احتمال قریب به یقین Samsung Z4 نامیده می‎شود از سیستم‎عامل تایزن 3.0 […]

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با سیستم‎عامل موبایل سامسونگ یعنی تایزن شنیده نشده است ولی این‎طور به نظر می‎آید که گوشی بعدی سامسونگ که مجهز به این سیستم‎عامل بوده توانسته مجوز سازمان FCC را دریافت کند. این گوشی با شماره‎مدل SM-Z400F که به احتمال قریب به یقین Samsung Z4 نامیده می‎شود از سیستم‎عامل تایزن 3.0 بهره‎مند خواهد بود. گرچه همانند با همیشه، بررسی مجوز FCC اطلاعات زیادی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی در اختیار افراد قرار نمی‎دهد. با این‎وجود، با بررسی مفاد این مجوز می‎توانیم متوجه شویم که یک مدل دو‎سیم (با شماره‎مدل SM-Z400DS) از این گوشی وجود خواهد داشت.

گوشی Samsung Z3 که در سال 2015 معرفی شد مجهز به یک نمایشگر سوپرآمولد 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل بود. در قلب این دستگاه سیستم روی چیپ Spreadtrum SC7730 با یک پردازنده‎ی چهار هسته‎‎ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز به همراه پردازنده‎ی ‎گرافیکی Mali-400 قرار داشت. رم یک گیگابایت و حافظه‎داخلی 8 گیگابایت بود. هر دو دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از لنزهای با نسبت کانونی f/2.2 استفاده می‎کردند. باتری یک سلول با گنجایش 2600 میلی‎آمپرساعت و سیستم‎عامل تایزن 2.3 از پیش نصب شده بود.

از تاریخ رونمایی از Z3 سامسونگ تقریبا 18 ماه می‎گذرد و با توجه کسب مجوز FCC توسط دستگاه SM-Z400F/DS بایستی به زودی انتظار گوشی بعدی سامسونگ مجهز به سیستم‎عامل تایزن را داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال