همکاری سامسونگ با شرکت های چینی و تولید میلیون ها گوشی هوشمند پایین رده

سامسونگ قصد دارد با هدف کاهش هزینه‌های تولید، میلیون ها گوشی هوشمند پایین رده را با همکاری شرکت های چینی بسازد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ برای اینکه بتواند دستگاه هایی با قیمت ارزانتر عرضه کند به جای تولید در کارخانه های اختصاصی خود، آنها را در شرکت های چینی تولید […]

سامسونگ قصد دارد با هدف کاهش هزینه‌های تولید، میلیون ها گوشی هوشمند پایین رده را با همکاری شرکت های چینی بسازد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ برای اینکه بتواند دستگاه هایی با قیمت ارزانتر عرضه کند به جای تولید در کارخانه های اختصاصی خود، آنها را در شرکت های چینی تولید خواهد کرد. بدین ترتیب هزینه های تولید نیز کاهش می یابد. حضور تولیدکنندگان چینی در بازار گوشی های هوشمند و عرضه محصولات با قیمت مناسب باعث شده است تا بتوانند سهم بیشتری از بازار موبایل را به خود اختصاص دهند و به همین دلیل سامسونگ در رقابت شدیدی با چینی ها قرار گرفته است.

 البته این شرکت پیش از این نیز تلاش داشته تا دستگاه‌های اقتصادی و میان رده با قیمت مناسب عرضه کند. از طرفی گوشی سازان چینی فشار زیادی به این غول کره ای وارد کرده اند. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته تا برای تولید برخی گوشی ها از روش تولید مشترک JDM استفاده کند.

همکاری سامسونگ با شرکت های چینی با هدف کاهش هزینه تولید گوشی ها خواهد بود. در گزارش منتشر شده توسط SamMobile احتمالا سامسونگ از طریق شرکت‌های چینی قصد دارد حدود ۲۰ میلیون گوشی تولید کند. در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولید مشترک گوشی سامسونگ در ویتنام است و این شرکت تاکنون در خاک چین هیچ گوشی ای نساخته است. از طرفی کلیه گوشی های تولید مشترک سامسونگ طبق نظارت مستقیم این شرکت و ارائه اطلاعات مربوط به مشخصات فنی و قابلیت های دیگر انجام گرفته است. بنظر می‌رسد شرکت‌های چینی نیز در آینده روی طراحی محصول کارکرده و ساخت آن را در کارخانه های خود انجام می دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال