تصاویر جدیدی از گوشی تاشوی قدرت‌مند سامسونگ منتشر شد

شاید باورش نیز برای شما سخت باشد اما سامسونگ هنوز هم در حال تولید گوشی‌های تاشو می‌باشد. این کمپانی در چند سال گذشته گوشی‌های تاشوی زیادی را مبتنی بر سیستم عامل اندروید وارد بازار کرده است. امروز نیز تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند تاشوی جدید سامسونگ به بیرون منتشر شده است که نشان از یک […]

شاید باورش نیز برای شما سخت باشد اما سامسونگ هنوز هم در حال تولید گوشی‌های تاشو می‌باشد. این کمپانی در چند سال گذشته گوشی‌های تاشوی زیادی را مبتنی بر سیستم عامل اندروید وارد بازار کرده است. امروز نیز تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند تاشوی جدید سامسونگ به بیرون منتشر شده است که نشان از یک گوشی قدرت‌مند در حد یک پرچمدار را می‌دهد.

این تصاویر که در وبسایت چینی TENAA ثبت شده با کد رمز SM-G9198 بر روی این سایت قرار گرفته است. صفحه نمایش گوشی 3.91 اینچ بوده و رزولوشن این نمایشگر 768 × 1280 می‌باشد. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید این گوشی از طراحی بدی برخوردار نمی‌باشد و باعث می‌شود تا حدودی دلمان دوباره برای این گوشی‌ها تنگ شود.

تصاویر جدیدی از گوشی تاشوی قدرت‌مند سامسونگ منتشر شد

از دیگر مشخصات ثبت شده از این گوشی می‌توان به چیپست قدرت‌مند اسنپدراگون 808 اشاره کرد. این چیپست به تازگی در پرچمدار جدید ال جی نیز استفاده شده است. سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه 5 مگاپیکسل برای دوربین جلو وظیفه‌ی ثبت تصاویر را به عهده گرفته‌اند. رم 2 گیگابایتی به همراه 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید نسخه‌ی 5.1.1 از دیگر مشخصات این گوشی تاشو می‌باشد.

بدون شک با توجه به مشخصات بالا می‌توان این گوشی را بهترین انتخاب برای طرفداران گوشی‌های تاشو دانست. اما متاسفانه فعلا این گوشی محدود به بازار چین است و مثل این که سامسونگ قصد ندارد این گوشی را برای دیگر نقاط نیز عرضه کند. البته تا عرضه شدن خود گوشی و اعلام رسمی سامسونگ نمی‌توان از بازار گوشی مطمئن شد. سامسونگ نیز با توجه به مشخصات قدرت‌مند سخت افزاری این گوشی شاید خواهان فرستادن این گوشی به دیگر مناطق نیز باشد.

تصاویر جدیدی از گوشی تاشوی قدرت‌مند سامسونگ منتشر شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال