رکورد شکنی سامسونگ در شبکه 5G، سرعت آپلود ۷۱۱ مگابیت بر ثانیه

سامسونگ توانست در شبکه 5G رکورد دیگری را ثبت کند. به گفته این شرکت و با همکاری ورایزن و کوالکام در پلانو تگزاس موفق به رکورد سرعت آپلود ۷۱۱ مگابیت بر ثانیه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آزمایش سامسونگ به کمک ایستگاه‌های زمینی 4G و 5G و با کمک مودم […]

سامسونگ توانست در شبکه 5G رکورد دیگری را ثبت کند. به گفته این شرکت و با همکاری ورایزن و کوالکام در پلانو تگزاس موفق به رکورد سرعت آپلود ۷۱۱ مگابیت بر ثانیه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آزمایش سامسونگ به کمک ایستگاه‌های زمینی 4G و 5G و با کمک مودم  X65 5G کوالکام انجام گرفته است. به گفته این شرکت سرعت آپلود مورد نظر قادر است تنها ظرف ۱۰ ثانیه یک فایل ویدیویی یک گیگابایتی را در اینترنت آپلود کند. همچنین سرعت انتقال اطلاعات امکان ضبط و بارگذاری ویدئوهای با کیفیت را روی شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر می‌کند. به گفته سامسونگ این سرعت آپلود بالا از طریق فناوری تجمیعی فرکانس به دست آمده است. دو فرکانس سامسونگ Samsung 5G , Compact Macro با یکدیگر ترکیب شدند و از ایستگاه کامپکت ماکرو و موج 5G میلیمتری استفاده شد.

رئیس تیم توسعه کسب و کار و شبکه سامسونگ الکترونیکس پس از اعلام این موضوع با اشاره به ارائه خدمات متفاوت 5G در آینده‌ای نزدیک توسط این شرکت آنرا یکی از راهکارهای پرسرعت برای شرکت‌های تجاری دانست. در آینده این فناوری می‌تواند در خطوط تولید با استفاده از تصاویر و ویدئوهای لازم به صورت لحظه ای مشکلات را شناسایی و برطرف کند. پیش از این سامسونگ به رکورد دانلود چند گیگابایتی نیز دست یافته بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال