اپلیکیشن S Health سامسونگ علاوه بر افزایش امنیت امکان ثبت مرحله‌ای رکورد را نیز فراهم نموده است

شرکت سامسونگ آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن S Health اندرویدی خود ارائه داده است. این به‎روزرسانی شامل چندین تغییر می‎شود، از جمله قابلیت ذخیره‎سازی رکوردهایی که در چالش‎های پیاده‎روی ثبت کرده‎اید. به عبارتی، شما حالا می‎توانید رکوردهای خود را با استفاده از حساب سامسونگ‎تان ذخیره کنید. این به‎روزرسانی هم‎چنین گزینه‎ای را در اختیار شما خواهد گذاشت […]

شرکت سامسونگ آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن S Health اندرویدی خود ارائه داده است. این به‎روزرسانی شامل چندین تغییر می‎شود، از جمله قابلیت ذخیره‎سازی رکوردهایی که در چالش‎های پیاده‎روی ثبت کرده‎اید. به عبارتی، شما حالا می‎توانید رکوردهای خود را با استفاده از حساب سامسونگ‎تان ذخیره کنید.

این به‎روزرسانی هم‎چنین گزینه‎ای را در اختیار شما خواهد گذاشت تا دوستان خود در اپلیکیشن S Health را تشویق کنید، هم‎چنین قابلیت بلاک کردن افراد ناخواسته دیده می‎شود “تا آن‎ها نتوانند شما را به چالش‎های پیاده‎روی دعوت کنند.”

سایر تغییرات شامل بهبود بحث امنیت، بهبودهایی در رابطه با تجربه‎ی کاربری و طراحی، منوهای جدید و برای بعضی از کشورها تنوع بیشتری از محتویاتی با موضوع سلامت، می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال