برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ در کره جنوبی توسط این شرکت تایید شد

برگزاری مراسم آنپکد بعدی سامسونگ در کره جنوبی به صورت شایعه منتشر شده بود. اکنون سامسونگ برگزاری این مراسم در کره جنوبی را برای رونمایی از گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ تایید کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لی یانگ هی، مدیر مرکز بازاریابی در شرکت سامسونگ […]

برگزاری مراسم آنپکد بعدی سامسونگ در کره جنوبی به صورت شایعه منتشر شده بود. اکنون سامسونگ برگزاری این مراسم در کره جنوبی را برای رونمایی از گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ تایید کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لی یانگ هی، مدیر مرکز بازاریابی در شرکت سامسونگ اعلام کرد مراسم آنپکد این شرکت در سئول برگزار خواهد شد. به گفته وی برگزاری این مراسم در کره اهمیت بالایی برای سامسونگ دارد.

لی یانگ در مورد تاریخ دقیق این رویداد اطلاعات خاصی را منتشر نکرده است. اما طبق گزارش های قبلی این مراسم نسبت به سال های گذشته در زمانی زودتر یعنی ۴ مرداد برگزار میشود. گوشی های زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ در این مراسم به طور رسمی معرفی می‌شوند.

از دیگر محصولات سامسونگ که در این مراسم رونمایی خواهد شد ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶ است. احتمال دارد تبلت گلکسی Tab S9 نیز در این مراسم رونمایی شود. سامسونگ این بار تبلت های خود را همراه با استانداردهای ضد آب و گرد و غبار وارد بازار خواهد کرد. شایعاتی نیز مبتنی بر معرفی یک هدست واقعیت ترکیبی توسط سامسونگ اشاره دارند. البته اطلاعات در مورد این هدست وجود ندارد ولی ممکن است با توجه به رونمایی اپل از هدست جدید خود، سامسونگ نیز چنین اقدامی انجام دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال