iXpand سن‌دیسک 32 تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به آیفون شما اضافه می‌کند

اگر جزو کاربران شرکت اپل هستید به خوبی می‎دانید محصولات آیفون و آی‎پد این شرکت از درگاه میکرو اس‎دی پشتیبانی نمی‎کنند در نتیجه فضای ذخیره‎سازی دستگاه قابل افزایش نیست. اما شرکت سن‎دیسک فلش درایو 32 گیگابایتی iXpand را برای این منظور به قیمت 39.99 دلار در اختیار کاربر می‎گذارد. این محصول قابل استفاده با هر […]

اگر جزو کاربران شرکت اپل هستید به خوبی می‎دانید محصولات آیفون و آی‎پد این شرکت از درگاه میکرو اس‎دی پشتیبانی نمی‎کنند در نتیجه فضای ذخیره‎سازی دستگاه قابل افزایش نیست. اما شرکت سن‎دیسک فلش درایو 32 گیگابایتی iXpand را برای این منظور به قیمت 39.99 دلار در اختیار کاربر می‎گذارد. این محصول قابل استفاده با هر مدل آیفون و آی‎پدی است که از پورت لایتنینگ پشتیبانی می‎کند. در طرف دیگر این محصول یک پورت یو‎اس‎بی استاندارد قرار دارد.

کاربر با استفاده از اپلیکیشن مکمل iXpand می‎تواند تصاویر و ویدئوها را از دستگاه iOS به این فلش به منظور ذخیره‎سازی بارگذاری کند. یا این‎که می‎تواند فایل‎ها را از iXpand به مک‎بوک یا کامپیوتر شخصی خود انتقال و آن‎ها را در هارد سیستم خود نگه دارد. در توضیح محصول جدید سن‎دیسک در وب‎سایت آمازون این قابلیت‎ها آماده است:

  • حافظه‎داخلی آیفون خود را با انتقال تصاویر و ویدئوهای خود به فلش iXpand آزاد کنید
  • به صورت خودکار تصاویر و ویدئوهای ثبت شده توسط دوربین گوشی‎تان را نسخه‎ی پشتیبان بگیرید
  • به صورت خودکار از لیست مخاطبین خود بک‎آپ بگیرید
  • ویدئوهای محبوب خود را بر روی آیفون یا آی‎پد مشاهده کنید
  • طراحی شده به همراه یک پورت انعطاف‎پذیر برای جا گرفتن این محصول در اکثر قاب‎های آیفون
  • انتقال داده‎ها با سرعت بالای پورت یو‎اس‎بی 3.0 به کامپیوتر شخصی‎تان یا از آن به گوشی‎تان

جدا از مدل 32 گیگابایتی، کاربر می‎تواند مدل 64 گیگابایتی را به قیمت 56.49 دلار (29 درصد تخفیف)، 128 گیگابایتی را به قیمت 89.01 دلار (26 درصد تخفیف) و مدل 256 گیگابایتی این فلش را به قیمت 249.99 دلار بخرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال