این قاب محافظ iXpand از سن‎د‌‎یسک حافظه داخلی آیفون شما را ارتقا می دهد

شیوه‎ی قیمت‎گذاری مدل‎های مختلف گوشی‎های هوشمند از نظر میزان فضای ذخیره‎سازی داخلی گاهی اوقات با یک عمل مجرمانه فرقی ندارد. در عوض پرداخت 20 یا 40 دلار بیشتر از قیمت گوشی برای داشتن 32 یا 64 گیگابایت فضای زیادتر، گاهی اوقات باید ارقامی را پرداخت کرد که با هزینه‎ی کارت‎های حافظه‎ی خارجی برابری می‎کند و […]

شیوه‎ی قیمت‎گذاری مدل‎های مختلف گوشی‎های هوشمند از نظر میزان فضای ذخیره‎سازی داخلی گاهی اوقات با یک عمل مجرمانه فرقی ندارد. در عوض پرداخت 20 یا 40 دلار بیشتر از قیمت گوشی برای داشتن 32 یا 64 گیگابایت فضای زیادتر، گاهی اوقات باید ارقامی را پرداخت کرد که با هزینه‎ی کارت‎های حافظه‎ی خارجی برابری می‎کند و خریداران باید برای داشتن تنها اندکی حافظه‎ی داخلی بیشتر قیمت گزافی را پرداخت کنند. و با توجه به این‎که روز به روز گوشی‎های بیشتری از درگاه کارت اس‎دی دیگر پشتیبانی نمی‎کنند، مسیر شما به سمت افزایش ظرفیت ذخیره‎سازی می‎تواند کاملا محدود باشد. یقینا، همیشه مموری‎ استیک‎های لایتنینگ یا میکرو یو‎اس‎بی‎ها دیده می‎شوند، ولی آن‎ها فقط باعث سردرگمی شما می‎شوند. سن‎دیسک محصولی ارائه داده که یک راه‎حل شیک به نظر می‎آید، این شرکت توانسته در قالب یک قاب محافظ حافظه‎ی داخلی آیفون را افزایش دهد.

قاب محافظ iXpand سن‎دیسک اطراف آیفون 6 یا آیفون 6 اس (متاسفانه نسخه‎ی پلاس پشتیبانی نمی‎شود) را در بر می‎گیرد و علاوه بر این‎که با قاب ضربه‎گیر خود از گوشی شما محافظت می‎کند، با هزینه‎ای به ترتیب برابر با 60، 100 و 130 دلار باعث افزایش حافظه‎ی داخلی آیفون شما به ترتیب به مقدار 32، 64 و 128 گیگابایت می‎شود.

حالا باید قبول کرد که درست است که خود این قیمت‎ها فوق‎العاده ارزان نیست، ولی شما زمانی که هزینه‎ی خود قاب و هم‎چنین توانایی آن را برای افزایش حافظه‎ی داخلی آیفون و فراتر از محدودیت‎های خود اپل پیش رفتن را در نظر بگیرید، پرداخت این هزینه ممکن است ارزشش را داشته باشد.

نکته‎ی جالب‎تر این‎که قاب محافظ iXpand هم‎چنین می‎تواند از باتری پشتیبانی ‎کند که شما با پرداخت 40 دلار اضافه به عنوان یک قابلیت اختیاری می‎توانید آن را تهیه و بالای قاب اضافه کنید و شارژ گوشی خود را با ظرفیت این باتری 1900 میلی‎آمپری افزایش دهید، به عبارت دیگر عمر باتری را دو برابر کنید. ما شاهد قاب‎های باتری دیگری قبلا بوده‎ایم، ولی این قاب باتری با داشتن دو نقش یکی بالا بردن ظرفیت باتری و دیگری افزایش حافظه‎ی داخلی ابتکار جالبی است و ای کاش شاهد ورود محصولات مشابه بیشتری به بازار باشیم.

شاید جنبه‎ی منفی محصول شرکت سن‎دیسک این باشد که هم‎چنان برای دسترسی به این فضای ذخیره‎سازی بیشتر به یک اپلیکیشن همراه نیاز دارید. البته این قضیه بیشتر اشتباه اپل است تا شخص دیگر، ولی هم‎چنان باید آن را هنگام خرید این قاب در ذهن داشت.

امکان سفارش آنلاین این قاب وجود دارد و به رنگ‎های آبی، خاکستری، قرمز و رنگ آبی متمایل به سبز دیده می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال