تذکر ساترا به آپارات به دلیل پخش ویدئوی نامناسب

سازمان تنظیمات مقررات صوت و تصویر فراگیر به دلیل پخش یک ویدئوی نامناسب توسط آپارات، به این رسانه اخطار داد. این سازمان مسئول پخش این ویدئو را در وهله اول شخص کاربر و سپس رسانه آپارات دانست. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر پس از انتشار ویدئوی نامناسب […]

سازمان تنظیمات مقررات صوت و تصویر فراگیر به دلیل پخش یک ویدئوی نامناسب توسط آپارات، به این رسانه اخطار داد. این سازمان مسئول پخش این ویدئو را در وهله اول شخص کاربر و سپس رسانه آپارات دانست.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر پس از انتشار ویدئوی نامناسب توسط آپارات، پس از اخطار به این رسانه، دستور حذف آن را اعلام کرد. روابط عمومی ساترا با بیان اینکه رسانه های داخلی باید جایگزینی برای رسانه های خارجی باشند گفت: در حال تمامی رسانه های فعال نیازمند پالایش و نظارت در انتشار محتوا هستند. در حال حاضر ساترا تلاش های زیادی را در این راه آغاز کرده و همکاری رسانه ها نیز در این مدت خوب بوده است. پخش ویدئو در آپارات نیز توسط کاربران نظارت و گزارش شده بود.

با انتشار یک ویدئوی نامناسب و موهن به نظام در سایت آپارات، ساترا بطور قطع پیگیر این قضیه بوده و با کاربر منتشر کننده و همچنین رسانه برخورد جدی خواهد شد. هم اکنون تمام تلاش ساترا بر نظارت محتوا و کاهش انتشار محتوای نامناسب خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال