کاربران اینستاگرام حالا می‎توانند ویدئوهای زنده خود را ذخیره کنند

آبان‎ماه سال گذشته اینستاگرام به تعداد اپلیکیشن‎هایی پیوست که امکان استریم ویدئوهای زنده را در اختیار کاربران خود قرار می‎دهند. از آن زمان تعداد کاربران جهانی این شبکه‎ی اجتماعی که این قابلیت را دریافت کرده‎اند، افزایش یافته است. کاربران تا پیش از این گزینه‎ای برای ذخیره‎سازی یک نسخه‎ از ویدئوی زنده‎ای که برای دوستان خود […]

آبان‎ماه سال گذشته اینستاگرام به تعداد اپلیکیشن‎هایی پیوست که امکان استریم ویدئوهای زنده را در اختیار کاربران خود قرار می‎دهند. از آن زمان تعداد کاربران جهانی این شبکه‎ی اجتماعی که این قابلیت را دریافت کرده‎اند، افزایش یافته است. کاربران تا پیش از این گزینه‎ای برای ذخیره‎سازی یک نسخه‎ از ویدئوی زنده‎ای که برای دوستان خود استریم می‎کردند، در اختیار نداشتند و به دنبال پایان یافتن عملیات پخش، همه چیز تمام می‎شد. ولی این شرکت روز گذشته با انتشار خبری این قضیه را برطرف کرد. اینستاگرام اعلام کرده که حال کاربران این اپ قادر به ذخیره‎سازی ویدئوهای زنده اینستاگرام بر روی گوشی خود بعد از پایان یافتن عملیات پخش هستند. البته این خبر به این معنا نیست که ویدئوهای زنده از خود اپلیکیشن در زمان پایان کار کاربر، ناپدید خواهند شد.

گرچه، این قابلیت به کاربران اجازه می‎دهد یک نسخه از ویدئوی زنده‎ی خود را ذخیره و آن را بعدا هر زمانی که خواستند مشاهده کنند. استفاده از این  قابلیت آسان است، زمانی که استریم ویدئو تمام می‎شود، کاربر کافی است بر روی گزینه‎ی ذخیره‎سازی در گوشه‎ی بالا سمت راست آهسته ضربه بزند.

اینستاگرام اشاره می‎کند که کاربر تنها قادر به ذخیره‎سازی ویدئوی خود، نه نظرات، لایک‎ها، تعداد مشاهده‎ها یا هرگونه بازخورد زنده‎ی دیگر، است. این قابلیت قسمتی از نسخه‎ی 10.12 اینستاگرام بوده که هم برای سیستم‎عامل اندروید و هم iOS ارائه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال