قابلیت واکنش های زمانبندی شده در یوتیوب مورد آزمایش قرار می‌گیرد

گوگل قصد دارد قابلیت واکنش های زمانبندی شده را نیز مانند قابلیت کامنت های زمان بندی شده در اختیار کاربران قرار دهد. هم اکنون این قابلیت به صورت آزمایشی در چند کانال و ویدیو یوتیوب قرار داده شده که توسط کاربران نیز مورد توجه قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

گوگل قصد دارد قابلیت واکنش های زمانبندی شده را نیز مانند قابلیت کامنت های زمان بندی شده در اختیار کاربران قرار دهد. هم اکنون این قابلیت به صورت آزمایشی در چند کانال و ویدیو یوتیوب قرار داده شده که توسط کاربران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، و به نقل از اندروید پلیس، اکنون گوگل با حذف کلید دیسلایک قصد دارد قابلیت واکنش های زمانبندی شده را به یوتیوب اضافه کند. پیش از این قابلیت کامنت های زمانبندی شده ارائه شده بود که به کاربران اجازه می داد تا در قسمت های خاصی از یک ویدیو کامنت گذاری کنند. این قابلیت با بازخورد خوب کاربران همراه بود.

در صورت عرضه عمومی قابلیت جدید یوتیوب کاربران امکان واکنش به بخش های مد نظر خود از ویدیو به شکل ایموجی را خواهند داشت. بدین ترتیب امکان تشخیص واکنش کاربران در زمان تماشای ویدیوها و نسبت به بخش های خاص وجود دارد. این قابلیت به صورت ناشناس عرضه می شود به طوری که  امکان شناسایی واکنش و شخص کاربر در آن لحظه وجود ندارد.

البته هنوز گوگل به طور رسمی از ویدیو ها و یا کانالهای با امکان پشتیبانی از این قابلیت خبری منتشر نکرده است. با توجه به آزمایشی بودن این قابلیت هنوز مشخص نیست چه زمانی کاربران می توانند از آن استفاده کنند. به نظر می رسد گوگل قصد دارد در ابتدا بازخورد کاربران را نسبت به آن اندازه گیری کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال