دانشمندان مدعی شدند تا 25 سال آینده حیات در خارج از منظومه شمسی شناسایی می شوند

محققان مدعی شدند تا ۲۵ سال آینده می توانند شواهدی از حیات را در خارج از منظومه شمسی کشف کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخترفیزیکدانان تلاش دارند تا به طریقی بتوانند حیات را در دیگر منظومه ها کشف کنند. اکنون محققان موسسه فناوری زوریخ ادعا کردند این هدف تا ۲۵ سال […]

محققان مدعی شدند تا ۲۵ سال آینده می توانند شواهدی از حیات را در خارج از منظومه شمسی کشف کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخترفیزیکدانان تلاش دارند تا به طریقی بتوانند حیات را در دیگر منظومه ها کشف کنند. اکنون محققان موسسه فناوری زوریخ ادعا کردند این هدف تا ۲۵ سال آینده عملی خواهد شد.

در حال حاضر ابزارهای لازم برای جستجوی حیات در حال توسعه هستند و به همین دلیل محققان امیدوارند بتوانند به زودی به سر نخ هایی در این مورد برسند. ساشا کوانز، اختر فیزیکدان موسسه زوریخ اخیرا در مراسمی در مرکز جدید دانشگاه این موسسه اعلام کرد وی و همکارانش امیدوارند روزی بتوانند به این سوال پاسخ دهند که آیا انسان در جهان تنهاست و یا موجودات دیگری نیز وجود دارند که تابحال با آنها ملاقات نکرده ایم.

ستاره شناسان معتقدند تعداد ستاره های کهکشان راه شیری بیش از ۱۰۰ میلیارد است و هر کدام نیز یک سیاره همدم دارند. از طرفی تعداد سیاره های فراخورشیدی کشف نشده نیز زیاد است که ممکن است تعدادی از آنها کاملا شبیه زمین باشند. بطوری که در فاصله ای مناسب قرار داشته و بتواند میزبان انسان باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال