دانشمندان از معدن یورک شایر برای بازسازی زندگی در مریخ استفاده کردند

دانشمندان برای شبیه سازی مریخ در عمق ۱.۵ کیلومتری زمین از یک معدن استفاده کردند. در این بازسازی نحوه زنده ماندن آسمان در این سیاره مورد بررسی قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان دانشگاه بیرمنگام از معدن یورک شایر به عنوان کلید حیات در مریخ برای بررسی های خود […]

دانشمندان برای شبیه سازی مریخ در عمق ۱.۵ کیلومتری زمین از یک معدن استفاده کردند. در این بازسازی نحوه زنده ماندن آسمان در این سیاره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان دانشگاه بیرمنگام از معدن یورک شایر به عنوان کلید حیات در مریخ برای بررسی های خود استفاده کردند. این معدن عمیقترین معدن در بریتانیا محسوب میشود و در این بررسی نیازهای رشد و بقا در سیارات دیگر مشخص خواهد شد. نحوه زندگی و رسیدگی به اقدامات پزشکی دو مورد از آزمایش های حیاتی در مریخ است که درون معدن انجام میگیرد.

این پروژه به نام پروژه بایوسفر قرار است به مسافران فضا کمک کند تا دور از زباله های فضایی ناشی، شهاب سنگ ها و تشعشعات برای ساخت خانه های زیرزمینی در فضا تلاش کنند. همچنین اطلاعات بدست آمده از این پروژه در ساخت سیستم های پشتیبانی از حیات و همچنین دستگاه ها و مواد زیستی برای استفاده پزشکی و ترمیم بافت در ماموریت های فضایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

داده های این پروژه می تواند برای فعالیت های زمینی نیز مزیت های بیشماری داشته باشد. این شبیه سازی در معدن یورک شایر در یک تونل ۳۰۰۰ متری و بین ذخایر نمک مربوط به ۲۵۰ میلیون سال پیش انجام میشود. شرایط این معدن به دلیل وجود محیط نمکی و همچنین قرارگیری در زیر سطح همانند غارهای مریخ و ماه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال