اسکرین‌شات‌های گرفته شده با آیفون روی گوگل پیکسل با مشکل نمایش داده می‌شوند

اگر شما یک اسکرین‌شات با گوشی خود بگیرید، این اساسا یک عکس است. به این معنی که ارسال تصاویر به دستگاه‌های دیگر مانند گوشی هوشمند یا کامپیوترهای‌ دیگر نباید مشکلی به وجود آورد مگر اینکه فرمت آن خاص باشد و برای باز کردن آن به نرم‌افزار خاصی نیاز باشد. تاکنون مشکلی از این بابت به […]

اگر شما یک اسکرین‌شات با گوشی خود بگیرید، این اساسا یک عکس است. به این معنی که ارسال تصاویر به دستگاه‌های دیگر مانند گوشی هوشمند یا کامپیوترهای‌ دیگر نباید مشکلی به وجود آورد مگر اینکه فرمت آن خاص باشد و برای باز کردن آن به نرم‌افزار خاصی نیاز باشد. تاکنون مشکلی از این بابت به وجود نیامده بود، حداقل تا همین اواخر.

طبق گزارش برخی از کاربران، به نظر می‌رسد که کاربران آیفون که اسکرین‌شات‌های خود را به دوستانی با گوشی‌های پیکسل ارسال می‌کنند، با مشکل مواجه شده‌اند. همانطور که در تصویر بالا نیز می‌بینید، زمانی که اسکرین‌شات به گوشی پیکسل ارسال می‌شود، به دلایلی به صورت کامل باز نمی‌شود.

عجیب است که این مشکل تنها زمانی اتفاق می‌افتد که اسکرین‌شات با گوشی آیفون 7 پلاس گرفته می‌شود، به این معنی که آیفون 7 کوچکتر چنین مشکلی ندارد. همچنین به نظر می‌رسد که این مشکل مخصوص برخی از برنامه‌های خاص است مانند زمانی که اسکرین شات از SMS/MMS یا هنگ‌آت گرفته می‌شود.

گفته می‌شود این مشکل شاید به دلیل روشی است که تصویر در اندروید 7.1 پردازش می‌شود اما عجیب است که چرا چنین مشکلی در تمام گوشی‌ها دیده نمی‌شود و تنها در مدل‌های خاص گوشی و برخی از برنامه‌ها به وجود می‌آید. در این میان به نظر می‌رسد که کارکنان پشتیبان گوگل وجود چنین مشکلی را تایید کرده‌اند. اما این یک مشکل بزرگی نبوده و در حال حاضر تنها یک ایراد جزئی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال