اسکرین شات‌هایی از ادغام قابلیت جدید بارد با دستیار شخصی اندروید منتشر شد

تصاویر جدیدی از چت بات هوش مصنوعی بارد منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالاً گوگل قصد دارد قابلیت جدید بارد را به عنوان یک دستیار شخصی اندرویدی معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های منتشر شده و تصاویر افشا شده نشان می‌دهد گوگل روی در گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند. طبق […]

تصاویر جدیدی از چت بات هوش مصنوعی بارد منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالاً گوگل قصد دارد قابلیت جدید بارد را به عنوان یک دستیار شخصی اندرویدی معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های منتشر شده و تصاویر افشا شده نشان می‌دهد گوگل روی در گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند. طبق این اطلاعات رابط کاربری عملکردها و تنظیمات این برنامه مشخص شده است. بنابراین کاربران اندرویدی می‌توانند یکی از این دو دستیار یعنی گوگل اسیستنت قدیمی و دستیار مجهز به بارد را انتخاب کنند.

یکی از منابع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس اسکرین شات‌هایی از ادغام هوش مصنوعی بارد با گوگل اسیستنت منتشر کرده که نشان می‌دهد ویژگی‌های مختلفی برای افزایش تجربه کاربری در حال توسعه است. با توجه به این تصاویر امکان استفاده از بارد در کارهایی که پیش از این توسط دستیار قدیمی انجام می‌شد وجود دارد. همچنین طبق این صفحه مشخص شده است که امکان استفاده از این دستیار جدید با برنامه‌های مختلف گوگل وجود داشته و بدین ترتیب اکوسیستم گوگل نیز یکنواخت‌تر خواهد شد.

در این تصاویر دستیار جدید به شکل یک پنجره کوچک در پایین صفحه دیده می‌شود علاوه بر آن رابط کاربری آن نیز می‌تواند حالت تاریک یا روشن داشته باشد. در صورتی که روی فلش در گوشه سمت راست کلیک کنید امکان تعامل بیشتر با این هوش مصنوعی وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال