تصاویر و اطلاعاتی جدید از نسخه‌ی جدید اپلیکشن Photos منتشر شد

پس از اینکه تصاویر جدید اپلیکشن Photos در نسل جدید سیستم‌عامل اندروید یعنی Android M در گوگل پلاس منتشر شد، توجه بسیاری از افراد به سوی این نرم‌افزار جلب گشت و حالا، اطلاعاتی جدید از نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن پیش از معرفی رسمی در کنفرانس Google I/O 2015 منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل، تا جای […]

پس از اینکه تصاویر جدید اپلیکشن Photos در نسل جدید سیستم‌عامل اندروید یعنی Android M در گوگل پلاس منتشر شد، توجه بسیاری از افراد به سوی این نرم‌افزار جلب گشت و حالا، اطلاعاتی جدید از نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن پیش از معرفی رسمی در کنفرانس Google I/O 2015 منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل، تا جای ممکن سعی کرده تا نرم‌افزاری کامل را ارائه دهد.

اولین تصویری که از این نرم‌افزار منتشر شده، مربوط به پنجره‌ی ورود می‌باشد. در این بخش، کاربران با یک تور کوچک می‌توانند با اپلیکیشن Photos آشنا شده و به صورت کلی از قابلیت‌های آن مطلع شوند. در این قسمت، از کاربران خواسته می‌شود تا تنظیمات ساده و اولیه‌ را انجام داده و به عنوان مثال، اینکه نرم‌افزار به صورت خودکار از اطلاعات آنها نسخه‌ی پشتیبان تهیه نماید یا نه و … را تعیین کنند. همانطور که می‌دانید، گوشی‌های هوشمند امروزی از دوربین‌های قدرتمند برخوردار هستند و تصاویر ثبت شده توسط آنها، می‌تواند حتی حجمی بیش از 5 مگابایت نیز داشته باشد. اگر شما تنها 50 عکس را با گوشی خود ثبت نمایید، حجم آنها به 250 مگابایت خواهد رسید. از سوی دیگر، نگهداری از این عکس‌ها نیز به اندازه‌ی کیفیت آنها مهم می‌باشد. اینجاست که نیاز به تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان اهمیت پیدا می‌کند اما برای آپلود عکس‌ها و قرار دادن آنها بر روی شبکه‌ی ابری، نیاز به یک فضای ذخیره‌سازی وجود دارد. اینطور که اطلاعات نشان می‌دهند، در این نرم‌افزار امکان آپلود خودکار تصاویر با حجم بالا نیز وجود دارد و مهم‌تر از آن، هیچ محدودیتی برای این تصاویر برای کاربران وجود ندارد و آنها قادر خواهند بود تا از فضایی با حجم نامحدود، استفاده نمایند.

قابلیت‌های جدید و بسیاری که به Photos اضافه شده، کار کردن با آن را راحت‌تر از گذشته کرده و حتی بسیاری از امکانات اپلیکیشن +Google نیز در آن قرار گرفته است. حالا کاربران قادرند از داخل خود اپلیکیشن Photos، به جستجو در مورد افراد دیگر، تصاویر، حیوانات و … پرداخته و در کنار انجام کارها و وظایف معمول برای مدیریت یک عکس، از قابلیت‌های اشتراک‌گذاری بهینه‌تر و همگام‌تر با گوگل پلاس، بهره‌مند گردند.

Screenshots of Google's new Photos app for Android leaked ahead of I O conference 2015-05-25-image-3 2015-05-25-image

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب که برای اولین بار در سال 2013 وارد Photos شده، Auto-Awesome نام دارد که در نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن، نام آن به Assistant تغییر پیدا کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر خود را به گونه‌ی دلخواه دسته‌بندی کرده و حتی برای خود، آلبوم‌های تصویری مختلف را درست کنند.

رابط کاربری Photos نیز تفاوت زیادی با گذشته کرده و کاربران می‌توانند شکل نمایش تصاویر را به گونه‌ی دلخواه، تغییر دهند. همچنین، پشتیبانی از انواع مختلف حرکات دست و انجام وظایف مختلف نیز کار کردن با این اپلیکیشن را لذت‌بخش‌تر از گذشته کرده است.

با اینکه به نظر نمی‌رسد این اطلاعات نادرست باشند اما وب‌سایت AndroidPolice اذعان داشته که این تصاویر منتشر شده، هیچ کدام رسمی نبوده و برای آشنایی کامل با این اپلیکیشن، باید تا کنفرانس I/O 2015 گوگل صبر کنیم. با این حال تمامی شواهد نشان می‌دهند که این تصاویر، همگی حقیقی باشند چرا که حتی طراحی متریال نیز در این اپلیکیشن دیده می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال