انتخاب وزارت ارتباطات به عنوان دستگاه برتر اجرایی

برای سومین سال پی در پی وزارت ارتباطات به عنوان برترین دستگاه اجرایی دولت انتخاب شده است. امروز رئیس‌جمهور با اعلام این موضوع و اهدای لوح تقدیر به آذری جهرمی، وزارت ارتباطات را برای سومین سال به عنوان دستگاه برتر اجرایی معرفی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در جلسه هیئت دولت […]

برای سومین سال پی در پی وزارت ارتباطات به عنوان برترین دستگاه اجرایی دولت انتخاب شده است. امروز رئیس‌جمهور با اعلام این موضوع و اهدای لوح تقدیر به آذری جهرمی، وزارت ارتباطات را برای سومین سال به عنوان دستگاه برتر اجرایی معرفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در جلسه هیئت دولت امروز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان برترین دستگاه اجرایی معرفی و لوح برتر خدمت رسانی را دریافت کرد. این مراسم به طور محدود برگزار شده و مانند سال های گذشته جشنواره ای برگزار نشده بود.

از اقدامات وزارت ارتباطات در سال گذشته اتصال روستاها به اینترنت، گسترش پهنای باند شبکه ارتباطی، گسترش دولت الکترونیک و همچنین پیشرفت برنامه‌های فضایی ایران بوده است. طبق اطلاعات دریافتی از مرکز آمار ایران “نیلوفر مراد حاصل” مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی نیز به عنوان مدیر برتر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دستگاه برتر معرفی شده اند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال