انتخاب نورثروپ گرومن به عنوان شرکت طراح ماژول پایشگاه سکونت و آمایش

ناسا شرکت نورثروپ گرومن (Northrop Grumman) را به عنوان سازنده ماژول پایشگاه سکونت در فضای عمیق ناسا انتخاب کرد. این شرکت قرار است پایگاه دائمی برای حضور در ماه را طراحی و اجرا کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از NewAtlas، شرکت نورثروپ گرومن به ارزش 187 میلیون دلار […]

ناسا شرکت نورثروپ گرومن (Northrop Grumman) را به عنوان سازنده ماژول پایشگاه سکونت در فضای عمیق ناسا انتخاب کرد. این شرکت قرار است پایگاه دائمی برای حضور در ماه را طراحی و اجرا کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از NewAtlas، شرکت نورثروپ گرومن به ارزش 187 میلیون دلار برای طراحی و ساخت ماژول پایگاه سکونت ناسا انتخاب شد. ماژول HALO ساخت این شرکت قرار است بخش های قابل سکونت و تحت فشار را برای فضانوردان فراهم کند. پروژه آرتمیس ناسا شامل بخشی با عنوان دروازه ماه است که به ساخت پایگاه دائمی برای حضور همیشگی آمریکا در آنجا نظارت دارد. این پایگاه بصورت یک فضاپیمای ماژولار است که پشتیبانی از ماموریت های سرنشین دار و یا غیرسرنشین دار در ماه را پشتیبانی خواهد کرد.

ماژول HALO که مهمترین بخش دروازه ماه (Gateway) محسوب می شود با اتصال به فضاپیمای اوریون (Orion) و شبیه به یک آپارتمان کوچک می تواند شامل سیستم پشتیبانی از زندگی باشد. ناسا تنها برای طراحی HALO 187 میلیون دلار هزینه کرده و در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح، هزینه ساخت و مونتاژ با بودجه دیگری انجام خواهد شد. ناسا برای کاهش هزینه ها قرار است ماژول PPE را با HALO ادغام کند تا به جای جفت کردن آنها در فضا، هزینه ها و خطرات ادغام آنها در فضا را کاهش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال