گوشی‌ هوشمند Meitu M6 مجهز به دوربین‌های سلفی و اصلی 21 مگاپیکسلی رونمایی شد؛ ضیافت سلفی دوستان

اگر شما نیز از آن دسته از کاربرانی هستید که هر جا می‌روید، قصد ثبت یک عکس سلفی را داشته و در هر حال علاقه‌مند به این ژانر از عکاسی هستید، گوشی هوشمند Meitu M6 برای شما بسیار مناسب خواهد بود. این گوشی در هر دو بخش جلویی و پشتی خود به دوربین‌های 21 مگاپیکسلی مجهز […]

اگر شما نیز از آن دسته از کاربرانی هستید که هر جا می‌روید، قصد ثبت یک عکس سلفی را داشته و در هر حال علاقه‌مند به این ژانر از عکاسی هستید، گوشی هوشمند Meitu M6 برای شما بسیار مناسب خواهد بود. این گوشی در هر دو بخش جلویی و پشتی خود به دوربین‌های 21 مگاپیکسلی مجهز بوده و در کنار آن این دستگاه از بلندگوهای HiFi به همراه حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت که بر روی کلید هوم گوشی قرار گرفته است، استفاده می‌کند. نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED با ابعاد 5.0 اینچ بوده و دقتی برابر با 1080 × 1920 پیکسل را ارائه می‌دهد. تراشه موجود در این گوشی از نوع هلیو پی 10 مدیاتک بوده که یک چیپ هشت هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی در بخش CPU و واحد گرافیکی Mali-T860 MP2 با فرکانس 700 مگاهرتز به حساب می‌آید.

علاوه بر آن Meitu M6 به میزان حافظه رم سه گیگابایت به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی به طور پیش‌فرض مجهز است. باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 2900 میلی‌آمپر ساعت داشته و از طرفی این گوشی با قیمت نهایی 457 دلار وارد بازار خواهد شد.

البته قبلا یک گوشی تحت نام Meitu V4 با مشخصات فنی مشابه در ماه نوامبر سال 2015 توسط این شرکت به طور رسمی معرفی شده بود. این گوشی هوشمند نیز دارای دو دوربین 21 مگاپیکسل به عنوان دوربین‌های اصلی و سلفی خود بوده و از یک نمایشگر از نوع AMOLED با ابعاد 5.0 اینچ با دقتی برابر با 1080 × 1920 پیکسل برخوردار است. تراشه موجود در این گوشی نیز از نوع هلیو پی 10 مدیاتک بوده که یک چیپ هشت هسته‌ای به حساب می‌آید. از طرفی حافظه رم سه گیگابایت به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات آن هستند. همچنین نسخه اصلی آن 64 گیگابایتی بوده که بر همین اساس هم قیمت Meitu V4 از 610 دلار شروع شده و به قیمت 762 دلار خواهد رسید.

اگر شما نیز به عکاسی سلفی علاقه‌مند هستید که البته مسلما این طور خواهد بود، دوربین‌ سلفی 21 مگاپیکسلی موجود بر روی گوشی‌های هوشمند Meitu M6 و Meitu V4 و کیفیت بالای آن‌ها می‌تواند کاملا شما را راضی نگه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال