ارسال رای منفی در بخش دیدگاه های تیک تاک

کاربران تیک تاک از اکنون می توانند علاوه بر لایک از رای منفی نیز برای اظهار نظر استفاده کنند. البته آرای منفی بصورت عمومی نشان داده نمی شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تاک طی اعلامیه از وجود ویژگی رای منفی در این پلتفرم خبر داد. این شبکه اجتماعی در بروزرسانی […]

کاربران تیک تاک از اکنون می توانند علاوه بر لایک از رای منفی نیز برای اظهار نظر استفاده کنند. البته آرای منفی بصورت عمومی نشان داده نمی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تاک طی اعلامیه از وجود ویژگی رای منفی در این پلتفرم خبر داد. این شبکه اجتماعی در بروزرسانی جدید خود قابلیت ارسال رای منفی را نیز اضافه کرده است. این گزینه که در کنار آیکون قلب قرار دارد پیش از این بصورت آزمایشی برای برخی کاربران فعال شد و اکنون بصورت عمومی عرضه شده است.

همانند لایک این گزینه نیز در صورت دوبار ضربه به صفحه برداشته میشود. علاوه بر آن رای منفی بصورت مخفی است و همانند لایک قابل مشاهده نیست. بدین ترتیب رای های منفی نیز می تواند به عنوان گزینه ای در مدیریت این شبکه اجتماعی عمل کند. هنوز مشخص نیست تیک تاک از رای های منفی چه استفاده ای خواهد کرد. به گفته این شبکه اجتماعی رای منفی می تواند حرف های جامعه کاربران را بیان کند و تنها روش برای گوش دادن به حرف های کاربران است. همچنین باعث شناسایی دیدگاه های نامناسب خواهد شد. در نسخه جدید امکان گزارش دیدگاه های ناقض قوانین تیک تاک نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال