ارسال ماهواره مخابراتی برای ارتباط با فضانوردان در ماه

یک شرکت خصوصی قصد دارد با ارسال یک ماهواره مخابراتی با فضانوردان در ماه ارتباط برقرار کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا قصد دارد طی یک پروژه جدید تا سال ۲۰۲۴ انسان را به ماه بفرستد. یکی از مشکلات سفر ارتباط با فضانوردان در ماه است. زیرا برقراری ارتباط بین زمین […]

یک شرکت خصوصی قصد دارد با ارسال یک ماهواره مخابراتی با فضانوردان در ماه ارتباط برقرار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا قصد دارد طی یک پروژه جدید تا سال ۲۰۲۴ انسان را به ماه بفرستد. یکی از مشکلات سفر ارتباط با فضانوردان در ماه است. زیرا برقراری ارتباط بین زمین و ماه دشوار بوده و به تجهیزات گرانقیمتی نیاز خواهد داشت. برای حل این مشکل یک شرکت خصوصی به نام کام استار با سرمایه‌گذاری در این پروژه قصد دارد تا ساخت تجهیزات ارتباطی را بر عهده بگیرد. این شرکت برای مدیریت این تجهیزات از پروژه خود برای ساخت یک ماهواره رله موسوم به CommStar-1 پرده برداشت.

کام استار قصد دارد تا این ماهواره ارتباطی را در مدار مستقر کرده و از آن به عنوان یک زیرساخت ارتباطی در ماموریت‌های فضایی استفاده کند. این شرکت گفته است این ماهواره تا سال ۲۰۲۳ راه اندازی خواهد شد و وظیفه آن تقویت ارتباطات نوری و فرکانس رادیویی بین فواصل خواهد بود و به این ترتیب حتی می تواند به ارتباطات فراتر از ماه نیز کمک کند.استفاده از این شرکت خصوصی همانند اسپیس ایکس نوعی کمک به دولت برای خروج از ساخت و بهره‌برداری زیرساخت های ارتباطی و استفاده از شرکتهای خصوصی به جای تامین مالی از مردم و مالیات خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال