چگونه آدرس گوگل مپ را از دسکتاپ به گوشی هوشمند اندرویدی خود بفرستیم؟

با ویژگی جدیدی که گوگل برای نقشه‌های خود قرار داده فرستادن آدرس از طریق دسکتاپ به گوشی هوشمند اندرویدی در عرض کمتر از چند ثانیه می‌تواند انجام گیرد. تنها کاری که برای این کار باید انجام دهید این است که گوشی خود را به اکانت گوگل متصل نمایید. این اکانت باید همان اکناتی باشد که […]

با ویژگی جدیدی که گوگل برای نقشه‌های خود قرار داده فرستادن آدرس از طریق دسکتاپ به گوشی هوشمند اندرویدی در عرض کمتر از چند ثانیه می‌تواند انجام گیرد. تنها کاری که برای این کار باید انجام دهید این است که گوشی خود را به اکانت گوگل متصل نمایید. این اکانت باید همان اکناتی باشد که بر روی دسکتاپ نیز در حال استفاده هستید. سپس از طریق کامپیوتر خود و از طریق نوار بزرگ سفید رنگ موجود در مروگرها آدرس مورد نظر خود را جستجو کنید تا نقشه‌ی گوگل برای شما نمایان شود.

چگونه از آدرس گوگل مپ را از دسکتاپ به گوشی هوشمند اندرویدی خود بفرستیم؟

سپس عبارت Send directions را به همراه آدرس جستجو کنید. بعد از آن در سمت راست بالا نام گوشی مورد نظر شما باید به نمایش در بیاید. بعد از انجام این مراحل کافیست بر روی گزینه‌ی Send Directions to My Phone در قسمت پایین نقشه کلیک کنید تا اطلاعات بر روی گوشی شما فرستاده شود.

چگونه از آدرس گوگل مپ را از دسکتاپ به گوشی هوشمند اندرویدی خود بفرستیم؟

نهایتا هنگامی که شما در ماشین نشسته‌اید و به دنبال راه‌های مختلف برای رسیدن به مقصد خود هستید کافیست نقشه‌ی گوگل را باز کرده و بر روی گزینه‌ی navigate رفته تا گوگل بهترین مسیر را به شما نشان دهد. توجه داشته باشید که این ویژگی به تازگی وارد اندروید شده پس ممکن است در منطقه‌ی شما فعلا در دسترس نباشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال