ارسال ۳۷۰۰ کیلو تجهیزات به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی

هفدهمین ماموریت خدماتی تجاری نورثروپ گرامن از مرکز پرواز ولوپس با کمک فضاپیمای باری سیگنوس و موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این پرتاب به سمت ایستگاه فضایی بین المللی حدود ۳ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم تجهیزات و لوازم برای فضانوردان به مقصد […]

هفدهمین ماموریت خدماتی تجاری نورثروپ گرامن از مرکز پرواز ولوپس با کمک فضاپیمای باری سیگنوس و موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این پرتاب به سمت ایستگاه فضایی بین المللی حدود ۳ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم تجهیزات و لوازم برای فضانوردان به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی ارسال شد.

دو فضانورد ایستگاه فضایی ناسا به نام راجا چاری و کایلا بارون صبح دوشنبه می‌توانند با ورود فضاپیمای سیگنوس ایستگاه فضایی این لوازم را دریافت کنند. دریافت این لوازم از طریق بازوی رباتیک کانادارم ۲ و از ایستگاه کار رباتیک انجام می گیرد. همچنین مدیریت سیستم فضاپیمای باری نیز توسط کایلا بارون نظارت خواهد شد.

پس از آنکه سیگنوس به طور موفقیت آمیز متصل شود کنترل کننده های کانادارم ۲ با سوق دادن آن به سمت ماژول یونیتی و نصب آن امکان دریافت لوازم را فراهم می کند. در این بخش فضانوردان میتوانند با باز کردن دریچه ها، تجهیزات و آزمایش های علمی جدید را تخلیه کنند. فرآیند این عملیات نیز به صورت زنده از سایت ناسا قابل مشاهده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال