ثبت رکورد جدید توسط بالن اینترنتی آلفابت با ۳۱۲ روز پرواز

بالن اینترنتی شرکت آلفابت توانست با پرواز ۳۱۲ روزه رکورد جدیدی را در استراتوسفر طی مسافت حدود ۲۱۷261  کیلومتر ثبت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت آلفا بد با هدف ارائه خدمات و سرویس‌های اینترنتی در مناطق دور افتاده و یا مکان هایی که با مشکلاتی برای دریافت اینترنت مواجه هستند […]

بالن اینترنتی شرکت آلفابت توانست با پرواز ۳۱۲ روزه رکورد جدیدی را در استراتوسفر طی مسافت حدود ۲۱۷261  کیلومتر ثبت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت آلفا بد با هدف ارائه خدمات و سرویس‌های اینترنتی در مناطق دور افتاده و یا مکان هایی که با مشکلاتی برای دریافت اینترنت مواجه هستند بالون های اینترنتی را ارائه داده بود. پروژه لون مربوط به آلفابت بالن هایی را طراحی کرد که می‌توانست به ارتفاعات بالا رفته و با هزینه‌های کم برخی مناطق دور افتاده را تحت پوشش اینترنت قرار دهد.

پیش از این نیز بالون دیگری از این شرکت توانسته بود با ثبت رکورد ۸۹ روز به برخی مناطق سرویس دهد. بالن اخیر نیز  توانست طی ۳۱۲ روز و با پیمودن ۲۰ کیلومتر به منطقه زلزله زده ای در نزدیکی پرو سرویس دهد. این بالون از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ و از منطقه پورتوریکو پرواز خود را شروع کرد و به نزدیکی پرو رسید. پس از آن و پس از گذشت ۷ ماه و طی مسیر اقیانوس اطلس جنوبی و اقیانوس آرام جنوبی دور کره زمین حرکت کرد. در آخر نیز بالن مورد نظر در بخش باخا از کشور مکزیک فرود آمد و کارشناسان توانستند و وضعیت آن را تجزیه و تحلیل کنند. مدیر بخش فناوری پروژه لون در مورد این پرواز می گوید: این پرواز 3۱۲ روزه نشان دهنده اهمیت فناوری در بالن های اینترنتی است که از طریق توسعه توانستند پروازهای طولانی را انجام دهند. بدین ترتیب می‌توان از این فناوری برای ارائه سرویس های اینترنت استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال