دانشگاه صنعتی شریف مسئول تامین سیستم‌های برق تجهیزات ICT

دانشگاه شریف در جلسه ای با شرکت ارتباطات زیرساخت تامین سیستم‌های برق تجهیزات ICT را به عنوان پروژه‌ی پژوهشی-کاربردی درهمکاری های مشترک به عهده گرفت. داشنگاه شریف پایداری این سرویس ها را با ضریب اطمینان بالا تامین خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، در جلسه مشترکی که بین شرکت ارتباطات زیرساخت […]

دانشگاه شریف در جلسه ای با شرکت ارتباطات زیرساخت تامین سیستم‌های برق تجهیزات ICT را به عنوان پروژه‌ی پژوهشی-کاربردی درهمکاری های مشترک به عهده گرفت. داشنگاه شریف پایداری این سرویس ها را با ضریب اطمینان بالا تامین خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، در جلسه مشترکی که بین شرکت ارتباطات زیرساخت و رئیس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از پژوهشگران این دانشگاه انجام شد، یک پروژه پژوهشی-کاربردی در 5 فاز تعریف شد.  اهداف این فازها به ترتیب شناخت اهداف، اولویت‌ها و نیازمندی شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه تأمین و توزیع نیروی برق، ارائه استراتژی جامع تعمیرات و نگه‌داری قابل اطمینان با هدف دسترسی در طول زمان و بهبود قابلیت نگه‌داری کلی زیرساخت تأمین انرژی عنوان شد.

معاونت فنی شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان نماینده این شرکت در جلسه حضور داشت. در این جلسه همچنین مقرر شد که دانشگاه میزان تاب آوری زیرساخت های انرژی در مقابل حوادث غیرمترقبه و همچنین تداوم در سرویس و تعیین خط مشی و رویه برای ارزیابی های مستمر در این سرویس را به عهده گیرد.

تامین سیستم‌های برق تجهیزات ICT و تعیین میزان تاب آوری تجهیزات زیرساخت این پروژه را به یک پروژه پژوهشی- کاربردی تبدیل کرده و لزوم اجرای آن در کشور احساس میشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال