شارپ از گوشی هوشمند Corner R با صفحه ی نمایش منحنی بدون حاشیه رونمایی می‌کند

شارپ  غول تکنولوژی ژاپنی از یک گوشی هوشمند  جدید رونمایی کرده است که از طراحی واقعا حیرت انگیزی بهره می برد، و یک صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه دارد. این دستگاه که هنوز یک ایده ی نو است نام “Corner R”  را با خود دارد و در نمایشگاه فناوری CEATECH 2016 که در ژاپن برگزار می شود به […]

شارپ  غول تکنولوژی ژاپنی از یک گوشی هوشمند  جدید رونمایی کرده است که از طراحی واقعا حیرت انگیزی بهره می برد، و یک صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه دارد. این دستگاه که هنوز یک ایده ی نو است نام “Corner R”  را با خود دارد و در نمایشگاه فناوری CEATECH 2016 که در ژاپن برگزار می شود به نمایش گذاشته شده است.

این اولین گوشی هوشمند بدون قاب این غول تکنولوژی نیست، شارپ در سال 2014 از Aquos 305SH رونمایی کرد و پس از آن همواره به عنوان اولین گوشی موبایل بدون قاب و حاشیه جهان تبلیغ می شد. “Corner R ” یک طراحی منحصر به فرد دارد، و با یک صفحه نمایش منحنی یکدست و لبه های گردش، این گوشی زیبا شبیه یک سنگ خوش تراش است.

sharp-corner-r-2

بر اساس فهرست، تلفن خلاقانه ی Sharp Corner R شارپ از صفحه نمایش فرم آزاد شارپ که با استفاده از تکنولوژی صفحه نمایش IGZO به تازگی رونمایی شده ی شارپ که گفته می شود بیش از 1000ppi را پشتیبانی می کند ساخته شده است استفاده می کند. Corner R همین طور یک صفحه نمایش 5.2 اینچی خمیده با وضوح HD کامل (1080 پیکسل) دارد. اگر این ویژگی را با تکنولوژی صفحه نمایش بدون قاب ترکیب کنید می توان گفت صفحه نمایش خیره کننده ای تولید کرده اید. در ضمن، این صفحه نمایش می تواند خروجی 425ppi داشته باشد که یک صفحه نمایش واقعا شفاف ایجاد می کند و وقتی با صفحه ی نمایش 518ppi گلکسی نوت 7 مقایسه می شود، در خروجی تصویر با آن رقابت می کند.

جدای از آن، این صفحه نمایش که به نظر می رسد اصلی ترین نقطه ی برجسته ی Corner R باشد، تقریبا تمام صفحه (90%) را با صفحه ی نمایش پوشانده است. قسمت باقی مانده در لبه ی پایینی آن جایگاه سه کلید مجازی است و در قسمت لبه فقط لوگو Sharp قرار دارد.

در کل، شارپ وعده ی چشم اندازهای بزرگی در تکنولوژی صفحه ی نمایش داده است. در حال حاضر سازندگان گوشی هوشمند راه‌هایی برای حذف کامل قالب صفحه ی نمایش را امتحان می کنند و هنوز مرزهای سیاه لبه ی صفحه ی نمایش را حذف نکرده اند؛ اما این دستگاه خلاقانه به آن دست یافته است. هنوز مطمئن نیستیم که این دستگاه چه زمانی به تولید تجاری می رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال