افزایش شدید تعداد کاربران نسخه موبایلی بینگ

طبق گزارش های منتشر. شده از زمان رونمایی از بینگ جدید تاکنون تعداد نصب های نسخه موبایلی به شدت رو به افزایش بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تعداد نصب های بینگ جدید به صورت انفجاری در حال رشد است. موسسه تحقیقاتی Appfigures آماری را در رابطه با نصب نسخه موبایلی […]

طبق گزارش های منتشر. شده از زمان رونمایی از بینگ جدید تاکنون تعداد نصب های نسخه موبایلی به شدت رو به افزایش بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تعداد نصب های بینگ جدید به صورت انفجاری در حال رشد است. موسسه تحقیقاتی Appfigures آماری را در رابطه با نصب نسخه موبایلی بینگ منتشر کرده است که نشان میدهد اپلیکیشن موبایلی این برنامه سال گذشته تنها ۸۰۰ هزار دانلود داشته است. اما پس از رونمایی از نسخه جدید با هوش مصنوعی میزان دانلود این برنانه بیش از ۷۵۰ هزار بار بوده است. بنظر می رسد مایکروسافت از محبوبیت برنامه های هوش مصنوعی به نفع خود استفاده کند.

آریل مکیلی، مدیر عامل این موسسه تحقیقاتی در این مورد می‌گوید: هیجان مردم برای هوش مصنوعی ChatGPT بسیار زیاد است. این ابزار اگرچه رایگان است، اما بدون داشتن حساب پریمیوم دسترسی به آن غیرممکن خواهد بود.

پس از سرمایه گذاری مایکروسافت در OpenAI و اضافه شدن ChatGPT به بینگ باعث تغییرات زیادی در موتورهای جستجو در آینده خواهد شد. در نسخه جدید این مرورگر پاسخ پرسش ها بطور مستقیم داده میشود و کاربران دیگر نیاز به کلیک روی لینک ها ندارند.

با وجودی که بینگ از ۲۴ سال پیش تاکنون وجود داشته اما هرگز نتوانسته به عنوان رقیب قدرتمند گوگل در نظر گرفته شود. اما اکنون اضافه شدن هوش مصنوعی به این مرورگر باعث شد تا از گوگل جلو بزند و اکنون به عنوان یک رقیب واقعی گوگل شناخته میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال