گوشی Aquos R شارپ مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 و دوربین 22.5 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

چند وقتی می‎شود خبری در خصوص یک گوشی‎هوشمند مهم قابل توجه از سوی شرکت شارپ شنیده نمی‎شود تا این‎که روز گذشته این شرکت یک گوشی‎هوشمند رده‎بالای جدید معرفی کرده که در نام آن از Aquos استفاده شده است. گوشی Sharp Aquos R جدیدترین پرچم‎دار شارپ مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 و 4 گیگابایت رم به […]

چند وقتی می‎شود خبری در خصوص یک گوشی‎هوشمند مهم قابل توجه از سوی شرکت شارپ شنیده نمی‎شود تا این‎که روز گذشته این شرکت یک گوشی‎هوشمند رده‎بالای جدید معرفی کرده که در نام آن از Aquos استفاده شده است. گوشی Sharp Aquos R جدیدترین پرچم‎دار شارپ مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 و 4 گیگابایت رم به شمار می‎رود.

این گوشی دارای یک نمایگر لمسی 5.3 اینچی با رزولوشن QHD هم‎چنین با پشتیبانی از فناوری HDR 10 است. نمایشگر IZGO این گوشی از یک نرخ تازه‎سازی بالاتر به منظور خروجی دقیق‎تر نمایشگر استفاده می‎کند.

خبری از دوربین‎های دوگانه نیست ولی شاهد استفاده از یک دوربین 22.5 مگاپیکسلی در نمای پشتی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو هستیم. دوربین اصلی دارای لنزهایی با نسبت کانونی f/1.9، میدان دید 90 درجه و لنزهای زاویه‎ گسترده است. فناوری OIS (رفع‎لرزش اپتیکال تصویر) نیز به این دوربین اضافه شده است.

باتری با گنجایش 3160 میلی‎آمپرساعت نقش مدیریت انرژی گوشی را بر عهده داره و با استفاده از پورت شارژ یو‎اس‎بی C در انتهای گوشی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سازشی Quick Charge 3.0 شارژ می‎شود.

جدا از مشخصات سخت‎افزاری، گوشی‎هوشمند جدید شارپ به همراه فناوری هوش‎مصنوعی این شرکت معرفی شده است که EMOP نام دارد. به نظر می‎رسد که سال 2017 را باید سال هوش‎مصنوعی نامید. شارپ اخباری در خصوص قیمت و عرضه‎ی این گوشی به بازارهای دیگر جدا از کشور ژاپن منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال