شارپ از گوشی پرچمدار خود با پردازنده Snapdragon 8 Gen1 و روشنایی 2000 نیتی رونمایی کرد

گوشی پرچمدار شرکت شارپ با نام Aquos R7 در حالی معرفی شد که به پردازنده Snapdragon 8 Gen1 مجهز است و به گفته شرکت سازنده روشنایی نمایشگر آن ۲۰۰۰ نیت است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ژاپنی شارپ از جدیدترین گوشی پرچمدار خود رونمایی کرد. این گوشی به دلیل داشتن سنسور […]

گوشی پرچمدار شرکت شارپ با نام Aquos R7 در حالی معرفی شد که به پردازنده Snapdragon 8 Gen1 مجهز است و به گفته شرکت سازنده روشنایی نمایشگر آن ۲۰۰۰ نیت است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ژاپنی شارپ از جدیدترین گوشی پرچمدار خود رونمایی کرد. این گوشی به دلیل داشتن سنسور دوربین ۱ اینچی توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. علاوه بر آن صفحه نمایش آن حداکثر روشنایی 2000 نیتی را عرضه می کند. با اینکه شرکت شارپ فعالیت گسترده ای در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد اما هربار گوشی های پرچمدار این شرکت به یک قابلیت منحصر به فرد مجهز هستند. گوشی پرچمدار ۲۰۲۲ شار با نام Aquos R7 نیز به یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با فناوری Aquos R7 و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز مجهز است و با شیشه های محافظ گوریلا گلس ویکتوس وارد بازار میشود.

در این گوشی از دوربین هوشمند با قابلیت های Color Matching ،‌Outdoor Vision ،‌AI Super Resolution ،‌Virtual HDR استفاده شده است. همچنین حسگر تشخیص اثر انگشت اولتراسونیک سه بعدی نیز در زیر نمایشگر قرار دارد. از دیگر قابلیت مهم آن استفاده از پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen1 به همراه یک رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. گوشی شارپ با پشتیبانی از شبکه 5G و با حداکثر سرعت دانلود ۴.۹ گیگابیت بر ثانیه نسبت به دیگر پرچمداران شارپ عملکرد ارتباطی بهتری را ارائه می کند.

لنز Summicron  تحت نظارت Leica آلمان در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته که با گشودگی دیافراگم ۲.۳ و فاصله کانونی ۲۷ میلی متری می تواند سوژه را از فاصله ی کانونی و زاویه های فوق عریض تا تله فوتو پوشش دهد. فوکوس خودکار Octa PD نیز در این گوشی باعث افزایش دو برابری سرعت فوکوس خواهد شد. همچنین با استفاده از هوش مصنوعی سرعت تشخیص خودکار افراد، چهره‌ها و چشمها افزایش داشته به طوری که حدود یک و نیم برابر سرعت پردازش آن بیشتر است. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. البته فناوری شارژ سریع آن هنوز مشخص نشده است. همچنین این گوشی در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال