نمایش گروه‌های واتساپ در سرچ گوگل

نمایش گروه های واتساپی در جستجوی گوگل به نوعی آسیب پذیری در آن مربوط می شود. یک حساب توئیتری اعلام کرد که این نمایش نتایج گوگل، هر شخصی را قادر می سازد تا در گروهای خصوصی واتساپ عضو شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، آسیب پذیری امنیتی جدید گوگل باعث می شود تا نتیجه […]

نمایش گروه های واتساپی در جستجوی گوگل به نوعی آسیب پذیری در آن مربوط می شود. یک حساب توئیتری اعلام کرد که این نمایش نتایج گوگل، هر شخصی را قادر می سازد تا در گروهای خصوصی واتساپ عضو شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، آسیب پذیری امنیتی جدید گوگل باعث می شود تا نتیجه جستجوها ایندکس شده و لینک گروه های واتساپی به اشتراک گذاشته شوند.

اولین بار خبر ایندکس شدن گروهها توسط وبسایت مادربرد منتشر شد و اعلام کرد که با وارد شدن به داخل گروهها، نام و مشخصات و حتی شماره های اعضای گروه قابل مشاهده است. جوردن ویلدون، روزنامه‌نگار حوزه‌ی فناوری و شخصی که اطلاع رسانی اولیه را در توئیت خود منتشر کرد در این مورد می گوید: ادمین گروهها می تواند لینک گروه را غیر فعال کند تا از انتشار آن جلوگیری شود. البته واتساپ لینک دیگری را تولید و با پیام هشدار برای اعضای گروه ارسال می کند.

سخنگوی فیسبوک در واکنش به مشکل جدید در واتساپ اعلام کرد که کانال با لینک های عمومی قابل جستجو هستند و این قابیلت را دارند که در وبسایت های عمومی نمایش داده شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال