با سنسور اثرانگشت تعبیه شده در این موس به راحتی به حساب‌های کاربری خود وارد شوید!

ایده استفاده از سنسورهای حساس به اثر انگشت در موس‌ها چندان جدید نبوده ولی بسیاری از این نوع موس‌ها سال‌هاست که بروز نشده‌اند یا کاملاً فراموش شده‌اند. با این حال در یک مدل موس جدید ارائه شده توسط شرکت Tt eSport نه تنها از این ایده استفاده شده بلکه تکنولوژی به‌کار رفته ئر آن به […]

ایده استفاده از سنسورهای حساس به اثر انگشت در موس‌ها چندان جدید نبوده ولی بسیاری از این نوع موس‌ها سال‌هاست که بروز نشده‌اند یا کاملاً فراموش شده‌اند. با این حال در یک مدل موس جدید ارائه شده توسط شرکت Tt eSport نه تنها از این ایده استفاده شده بلکه تکنولوژی به‌کار رفته ئر آن به کاربران اجازه می‌دهد با سنسور اثر انگشتی که در این موس تعبیه شده است، وارد حساب‌های کاربری خود شوند.

این موس، Black FP نام داشته و دارای سنسور FIDO بوده که به معنای برخورداری از تمام الزامات روش‌ها و پروسه‌های رمزنگاری و امنیتی است. علاوه‌براین قابلیت برنامه‌ریزی برای چهار پروفایل را دارد و دقت آن می‌تواند به 5,700 DPI (نقطه بر اینچ) برسد. نرخ نمونه برداری آن سرعت 1MS دارد، IPS  آن به 150 و شتابش به 30G می‌رسد. بدون شک این موس بهترین موس موجود در بازار نیست ولی به دلیل وجود سنسور اثر انگشت می‌تواند کاربر را به خرید وسوسه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال