Signal تماس های iOS شما را خصوصی نگه می دارد

شرکت Open Whisper، توسعه دهنده ی تماس صوتی امن با برنامه RedPhone برای آندروید، امروز اپلیکیشن Signal را برای iOS راه عرضه کرده است. علاوه بر سازگاری این اپلیکیشن با RedPhone، سیگنال تماس های تلفنی کاربران آیفون را کدگذاری می کند. شما می توانید از شماره تلفن معین خود استفاده کنید تا تماس هایتان را در یک […]

شرکت Open Whisper، توسعه دهنده ی تماس صوتی امن با برنامه RedPhone برای آندروید، امروز اپلیکیشن Signal را برای iOS راه عرضه کرده است. علاوه بر سازگاری این اپلیکیشن با RedPhone، سیگنال تماس های تلفنی کاربران آیفون را کدگذاری می کند.

شما می توانید از شماره تلفن معین خود استفاده کنید تا تماس هایتان را در یک حالت دو طرفه رمزگذاری کنید و نیاز به هیچ رمز عبوری نیست. علاوه بر این، متادیتای هر تماسی که میگیرید، امن و محافظت شده است.

تیم Open Whisper همچنین روی یک برنامه ای کار می کند که پیام های متنی را رمزگذاری کند و با TextSecure برای آندروید سازگار باشد. در نهایت RedPhone و TextSecure به یک برنامه Signal برای سیستم عامل  متن باز گوگل، یعنی آندروید ادغام خواهند شد.

برای جلوگیری از افرادی که میان صحبت شما با فرد پشت تلفن وارد شنود میشوند، پروتکل ZRTP توسط اپلیکیشن سیگنال یک جفت کلمه تصادفی را تولید می کند. برای مثال، فرض کنیم این کلمات تصادفی Mashed و Termite باشد. هر دو طرف تماس همان دو کلمه تصادفی را خواهند شنید. بنابراین اگر شما این کلمه تصادفی را برای طرف مقابل مکالمه خود تکرار کنید و آن ها با هم مطابقت نداشته باشند، به این معنی است که فردی در حال شنود مکالمات شماست.

لازم به ذکر است سیگنال برای تماس های تلفنی اینترنت از Wi-Fi و یا دیتای شما (اینترنت موبایل) استفاده می کند.همچنین باید گفت این اپلیکیشن رایگان بوده و در Apple App Store موجود است.

Untitled

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال