سیگنال ویژگی استوری را در اختیار کاربران خود قرار داد

اپلیکیشن سیگنال نیز به قابلیت استوری مجهز شد. این قابلیت نیز همانند آنچه در اینستاگرام و سایر برنامه ها وجود دارد، امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها را برای ۲۴ ساعت فراهم می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیام رسان امن سیگنال نیز به قابلیت جذاب استوری مجهز شد. پس از […]

اپلیکیشن سیگنال نیز به قابلیت استوری مجهز شد. این قابلیت نیز همانند آنچه در اینستاگرام و سایر برنامه ها وجود دارد، امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها را برای ۲۴ ساعت فراهم می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیام رسان امن سیگنال نیز به قابلیت جذاب استوری مجهز شد. پس از دیگر برنامه ها اکنون سیگنال نیز این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این قابلیت کاملا مشابه قابلیت استوری در اینستاگرام است.

ماه گذشته این ویژگی برای نخستین بار معرفی و تنها در اختیار کاربران نسخه بتا قرار گرفت. اما اکنون این قابلیت در نسخه جدید و برای عموم در دسترس قرار دارد. در حال حاضر کاربران نسخه های اندروید و iOS می توانند از آن استفاده کنند اما کاربران نسخه وب در آینده به آن دسترسی خواهند داشت.

در قابلیت استوری پیام رسان سیگنال نیز چندین گزینه شخصی سازی مانند مخفی کردن استوری ها از دید برخی افراد و یا مشخص کردن افرادی که استوری شما را می بینند وجود دارد.

کلیه افرادی که امکان مشاهده استوری ها را دارند می توانند نسبت به آن واکنش نشان داده و یا در مورد آن کامنت بگذارند. با توجه به ویژگی رمز گذاری سرتاسری امکان مشاهده استوری ها حتی توسط خود سیگنال نیز وجود ندارد. استوری کاربران به مدت ۲۴ ساعت وجود دارد و پس از آن حذف خواهد شد.

به گفته سیگنال اضافه شدن ویژگی استوری به درخواست کاربران انجام شده است با این حال کاربران می توانند با مراجعه به قیمت تنظیمات این قابلیت را غیر فعال کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال