دستگاه بی سر و صدا برای بیدار شدن از خواب!

یک استارتاپ برای بیدار شدن از خواب ابزار جدیدی ساخته است که می تواند بی سرو صدا فرد را از خواب بیدار کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ اسمارت ویک آپ Smart Wake Up که در کالیفرنیا مستقر است دستگاه سایلنت ویک آپ را توسعه داده است. این دستگاه با طولی […]

یک استارتاپ برای بیدار شدن از خواب ابزار جدیدی ساخته است که می تواند بی سرو صدا فرد را از خواب بیدار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ اسمارت ویک آپ Smart Wake Up که در کالیفرنیا مستقر است دستگاه سایلنت ویک آپ را توسعه داده است.

این دستگاه با طولی به اندازه ۵ سانتی متر و یک سانتی متر ضخامت می تواند از طریق چسب ضد حساسیت سیلیکونی به بدن فرد بچسبد. طبق گفته شرکت سازنده بهترین مکان ها برای چسباندن دستگاه شامل ساعد و قفسه سینه است.

دستگاه جدید دارای یک اپلیکیشن است که می تواند روی گوشی های هوشمند نصب شود. سپس کاربر زمان بیدار شدن را از طریق این دستگاه تنظیم می کند. حدود ده دقیقه پیش از زمان تعیین شده این دستگاه ۲۰۰ پالس ارتعاشی را منتشر می کند. بدین ترتیب کاربر بصورت طبیعی و تدریجی از خواب بیدار میشود. ز مهمترین مزیت این دستگاه این است افرادی که با کاربر زندگی می کنند از صدای زنگ ساعت در امان خواهند بود.

کاربر می تواند این دستگاه را با سه سطح ارتعاش تنظیم کند که به میزان عمیق بودن خواب فرد بستگی دارد. حتی امکان تنظیم آن در طول روز برای یادآوری قرارها و موارد دیگر وجود دارد. دوران ی دکمه ای درون دستگاه برق آن را تامین می کند. این باتری ها می توانند تا سه ماه برای کارکرد دستگاه جوابگو باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال