شبیه سازی ایستگاه فضایی چین در زمین

چین ایستگاه فضایی خود را در زمین می‌سازد تا بتواند با استفاده از شبیه سازی شرایط مختلف در فضا را آزمایش کند. این ایستگاه شامل اتاق ها محیط های مختلف برای آزمایش سطح ماه و ریزگرانش خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رسانه دولتی چین گزارش می دهد این کشور شبیه […]

چین ایستگاه فضایی خود را در زمین می‌سازد تا بتواند با استفاده از شبیه سازی شرایط مختلف در فضا را آزمایش کند. این ایستگاه شامل اتاق ها محیط های مختلف برای آزمایش سطح ماه و ریزگرانش خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رسانه دولتی چین گزارش می دهد این کشور شبیه ساز ایستگاه فضایی را با هدف انجام آزمایش های مختلف روی زمین توسعه می دهد. در حال حاضر نیز اولین آزمایش های مربوط به این پروژه در ایستگاه فضایی زمینی در حال انجام است.

طبق اعلام چین این پروژه قصد دارد انجام تحقیقات علمی بنیادی را در شرایطی مشابه فضا اما در زمین انجام دهد. همچنین در این مرکز آزمایش تجهیزات فضایی نظیر قطعات ماهواره و لباس های فضایی نیز انجام خواهد شد.

این مرکز در مقایسه با آزمایشگاه فضایی بهتر می تواند ایده های فناورانه را ارائه کند. در ابن مرکز اتاق متعددی ساخته شده است تا بتواند شرایط مختلف مانند ریزگرانش، میدان های مغناطیسی، تشعشعات الکترومغناطیسی و پلاسما به همراه غبار فضایی را انجام دهد. در یکی از این شبیه سازها شرایط سطح ماه تقلید خواهد شد. در این شبیه سازی پدیده های مختلف مانند نحوه ایجاد گرد و غبار و خاک ماه بررسی میشوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال