Siri دستیاری مجازی که همه پرسش هایتان را پاسخ می دهد

Viv Labs، محل تحقیقات بر روی دستیار شخصی Siri ادعا می کند در حال طراحی یک هوش مصنوعی است که بتواند هر سوالی از آن می شود را پاسخ دهد. این ادعای بزرگیست که اگر به حقیقت بپیوندد بسیار جذاب خواهد بود باید بدانید سه نفر از اعضای اصلی Viv Labs خالقان دستیار شخصی Siri […]

Viv Labs، محل تحقیقات بر روی دستیار شخصی Siri ادعا می کند در حال طراحی یک هوش مصنوعی است که بتواند هر سوالی از آن می شود را پاسخ دهد. این ادعای بزرگیست که اگر به حقیقت بپیوندد بسیار جذاب خواهد بود باید بدانید سه نفر از اعضای اصلی Viv Labs خالقان دستیار شخصی Siri هستند.

در واقع هم اکنون Siri به هیچ عنوان نمونه یک هوش مصنوعی نیست بلکه یک سیستم تشخیص صداست که می تواند در پاسخ وظایف پیش فرض خود را انجام دهد. پایه گذاران Viv Labs دو سال گذشته را صرف خلق نسل جدید دستیارهای شخصی نموده اند.

رویای Viv Labs ساختن دستیاری بدون محدودیت است، یک هوش مصنوعی که به هیچ عنوان برایش وظایفی تعریف نشود. کلمه ی که بسیار برای این تکنولوژی استفاده می شود global brain است. و منظورش هوشی مصنوعی است که مانند Siri، Cortana و Google Now نباشد.

هم اکنون Viv Labs فعالیت های سری انجام می دهد و قرار نیست هیچ کدام از اطلاعاتش را منتشر کند. اما شاید هیچ تضمینی برای رسیدن این مرکز تحقیقات به اهدافش نباشد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال