سازندگان سیری هفته آینده از یک دستیارصوتی هوشمند جدید رونمایی خواهند کرد

این روزها کمتر کسی است که نداند دستیار صوتی اپل سیری نام داشته و یکی از قابلیت‎های مهم و اساسی پلتفرم iOS به شمار می‎رود. آیا بهترین دستیار صوتی هم به شمار می‎رود؟ باید این‌طور فرض کرد که این قابلیت از زمانی که برای اولین بار معرفی شد راه درازی را طی کرده است، ولی […]

این روزها کمتر کسی است که نداند دستیار صوتی اپل سیری نام داشته و یکی از قابلیت‎های مهم و اساسی پلتفرم iOS به شمار می‎رود. آیا بهترین دستیار صوتی هم به شمار می‎رود؟ باید این‌طور فرض کرد که این قابلیت از زمانی که برای اولین بار معرفی شد راه درازی را طی کرده است، ولی باید قبول کرد که هنوز جای بهبود و پیشرفت را دارد. با این حال اگر شما کنجکاو هستید که بدانید سیری چقدر از چیزی که در حال حاضر هست، بهتر باشد، باید بگوییم که جواب این سؤال را شاید هفته آینده بتوانید پیدا کنید!

بر اساس گزارشی که به‌تازگی از سوی واشنگتن‌پست (از طریق سایت 9to5Mac) منتشر شده است، سازندگان اصلی سیری در حال کار بر روی یک دستیار صوتی هوشمند دیگر به اسم Viv هستند که از بسیاری از جهات همان چیزی است که این افراد در ابتدا برای سیری در ذهن داشته‎اند و قادر به انجام کارهایی است که سیری نمی‎تواند انجام دهد و از آن می‎توان بدون نیاز به دانلود کردن یک اپلیکیشن یا کار دیگر، استفاده کرد.

در حقیقت اگر بخواهیم Viv را به چیزی تشبیه کنیم بهتر است با الکسا، پلت‎فرم دستیار صوتی آمازون، مقایسه شود. این دستیارصوتی قادر به گرفتن ماشین برای کاربران یا سفارش دادن یک پیتزا است و تمامی این‎ها به لطف این حقیقت صورت می‎گیرد که Viv عمیقاً با تعداد گوناگونی از اپلیکیشن‎ها یکپارچه و ادغام شده است که همین امر نیز به آن اجازه می‎دهد در سطح کاملاً عمیق‎تری عمل کند.

سازندگان Viv روز دوشنبه‎ی هفته آینده در یک کنفرانس صنعتی بزرگ به صورت رسمی نرم‎افزار خود را معرفی می‎کنند. در این میان به نظر می‎رسد که هم شرکت‎ فیس‌بوک و هم گوگل به علت پتانسیلی که این شرکت از خود نشان داده است به دنبال خریداری آن هستند، ولی هنوز چیزی نصیب آن‎ها نشده است. هنوز مشخص نیست که این Viv در مقایسه با سایر پلت‎فرم‎های دستیار صوتی چقدر بهتر است، ولی با توجه به هیاهویی که حول آن شکل گرفته حسابی کنجکاو شده‎ایم و به زودی اطلاعات بیشتری در این رابطه به بیرون راه پیدا خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال