“Skype” در ویندوز 10، بومی شد!

مایکروسافت دیشب نشان داد که نرم افزار پیام رسان در ویندوز 10، چگونه به شما این اجازه را میدهد تا بین پیام رسانی توسط اسکایپ و پیام رسانی توسط پیامک، حرکت کنید (منتقل شوید)! این تغییر یک بازگشت به ویندوز فون 8 می باشد، که در آن برنامه ی “Messaging Hub” اجازه ی ورود پیام رسان […]

مایکروسافت دیشب نشان داد که نرم افزار پیام رسان در ویندوز 10، چگونه به شما این اجازه را میدهد تا بین پیام رسانی توسط اسکایپ و پیام رسانی توسط پیامک، حرکت کنید (منتقل شوید)!

این تغییر یک بازگشت به ویندوز فون 8 می باشد، که در آن برنامه ی “Messaging Hub” اجازه ی ورود پیام رسان های دیگر را به پیام رسان اصلی تلفن همراه، میداد! این تغییر، یک تغییر خوب است گر چه فقط برای پیام رسان اسکایپ باشد! آیا شما نیاز به این برنامه ی پیام رسان در ویندوز 10، دارید؟

چه بخواهید و چه نخواهید، از این پس “اسکایپ” یک نرم افزرا بومی برای ویندوز 10 به شمار می رود!

New-phone-windows-10-app

 

گفتیم که، تماس ها، تماس های ویدئویی و پیام ها، در سیستم جدید ویندوز، همگی توسط دو برنامه ی جدید “Phone” و “Messaging” به بدنه ی سیستم عامل پیوسته اند! شاید مسئله ی جالب تر این باشد که برنامه ی پیام رسان (Messaging) اکنون یکی از برنامه های موجود در فروشگاه ویندوز می باشد! این مسئله به مشکل سابق مایکروسافت در بومی کردن اسکایپ، کمک زیادی می کند. سابقا نرم افزار پیام رسان یک نرم افزار بومی و بدون قابلیت ارتقا بود که این قضیه باعث می شد، با تغییر در سرور ها و اضافه شدن امکانات جدید در این نرم افزار پیام رسان، این سیستم با مشکل رو به رو شود و کاربران نتوانند به درستی و به صورت کامل از آن استفاده کنند! اکنون با تغییر و به روز رسانی در پیام رسان اسکایپ، نرم افزار پیام رسان ویندوز 10 نیز به روزرسانی خواهد شد و دیگر مشکلی برای کاربران در این راستا ایجاد نخواهد کرد!

New-phone-windows-10-app2

ماه آینده نسخه ی پیش نمایش ویندوز 10 منتشر خواهد شد، باشد دید آیا تمامی این امکانات فوق العاده در آن رویت خواهند شد یا خیر، اما در صورت وجود، باید بگوییم عالی خواهد شد!!!

در نهایت، پیام های اسکایپ به صورت اطلاعیه در مرکز اعلانات ویندوز به نمایش در خواهند آمد و پیام های این نرم افزار، در پیام رسان ویندوز، به رنگ آبی خواهند بود تا کاربران به راحتی بتوانند آنها را از دیگر پیام ها تشخیص دهند. شما میتوانید به سادگی بین اسکایپ و پیامک های خود حرکت کنید در هر زمان از هر کدام که خواستید، استفاده کنید.

با توجه به اینکه برنامه ی پیام رسان (Messaging) یک برنامه ی همگانی برای ویندوز 10 است، میتوانیم در آینده شاهد حضور این نرم افزار در ویندوز 10 برای رایانه های شخصی نیز باشیم.

skype-messaging-win10-new-app

در هر صورت ما هم به مانند شما بسیار هیجان زده هستیم تا از این امکانات استفاده کنیم؛ اما باید منتظر ماند و دید در آینده این نرم افزار ها چه تجربه ای را در اختیار کاربران قرار خواهند داد!

skype-messaging-win10-new-app2

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال