رابط کاربری اسکایپ با دریافت به‌روزرسانی جدید بهبود یافته است

مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را برای برنامه‌ی اسکایپ در گوگل‌پلی منتشر کرده است. در حالی که این‌به‌روزرسانی تغییرات زیادی را در برنامه به وجود نمی‌آورد اما برخی تغییرات در رابط کاربری برنامه باعث شده تا از آپدیت جدید اسکایپ مورد توجه زیادی قرار بگیرد. در ابتدا، پنجره‌ی Calls برنامه با اضافه شدن قابلیت‌هایی نظیر تماس سریع […]

مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را برای برنامه‌ی اسکایپ در گوگل‌پلی منتشر کرده است. در حالی که این‌به‌روزرسانی تغییرات زیادی را در برنامه به وجود نمی‌آورد اما برخی تغییرات در رابط کاربری برنامه باعث شده تا از آپدیت جدید اسکایپ مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

در ابتدا، پنجره‌ی Calls برنامه با اضافه شدن قابلیت‌هایی نظیر تماس سریع و دکمه‌ی جدید تماس دچار تغییر و تحولاتی شده است. بعد از این تغییرات در بخش تماس‌های گروهی رابط کاربری کمی تغییر کرده به طوری که از این پس میکروفون شخص صحبت کننده در گروه به طور واضحی دیده می‌شود. درنهایت در این آپدیت، برخی از مشکلاتی که هنگام پخش شدن تماس‌های ضبط شده وجود داشت را برطرف کرده است.

این به‌روزرسانی در حالی منتشر شده که مایکروسافت خبر از انتشار آپدیت بزرگی تا اواخر سال میلادی داده است. بنابراین بهتر است منتظر بمانیم تا مشخص شود آپدیت بزرگ مایکروسافت چه تغییراتی را در این برنامه به وجود می‌آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال