اسکایپ با پشتیبانی از نوار لمسی مک‎بوک پرو به‎روزرسانی شد

با وجود اینکه ظاهر باریکتر، رنگ‎های جدید و یقینا سخت‎افزار آپگرید شده بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفت ولی یکی از قابلیت‎های بی‎نظیر و احتمالا عامل اصلی فروش مک‎بوک پرو 2016 اپل استفاده از نوار لمسی بوده است. برای آن‎دسته از افرادی که آشنا نیستند باید بگوییم که این نوار اولد جایگزین ردیفی از کلیدهای تابعی […]

با وجود اینکه ظاهر باریکتر، رنگ‎های جدید و یقینا سخت‎افزار آپگرید شده بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفت ولی یکی از قابلیت‎های بی‎نظیر و احتمالا عامل اصلی فروش مک‎بوک پرو 2016 اپل استفاده از نوار لمسی بوده است. برای آن‎دسته از افرادی که آشنا نیستند باید بگوییم که این نوار اولد جایگزین ردیفی از کلیدهای تابعی شده و هم‎چنین به عنوان یک بخش الحاقی از کیبورد این دستگاه عمل می‎کند.

باید به استحضار آن‎دسته از کاربرانی که امیدوارند بتوانند از نوار لمسی با قابلیت‎های بیشتری استفاده کنند برسانیم که مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن اسکایپ خود را برای سیستم‎عامل macOS به‎روزرسانی و پشتیبانی از نوار لمسی را به آن اضافه کرده است. به عبارت دیگر، کاربران حالا می‎توانند تصویر پروفایل شخصی که با آن گفتگو می‎کنند را ببینند، تماس‎ها را بی‎‌صدا یا قطع کنند و تماس‎های ویدئویی را شروع یا به پایان برسانند.

در حال حاضر گزینه‎های زیادی جدا از مواردی که اشاره شد در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار نگرفته است ولی در آینده‎ای نزدیک به نظر این قضیه تغییر می‎کند چون مایکروسافت راه‎های بیشتری را برای استفاده از نوار لمسی مک‎بوک پرو در نظر دارد. اخیرا توسعه‎دهندگان بیشتری از این ویژگی سخت‎افزاری پشتیبانی می‎کنند، نظیر مرورگر کروم گوگل و هم‎چنین اپلیکیشن‎های بهره‎وری از بسته‎ی نرم‎افزاری آفیس مایکروسافت.

انتظار می‎رود که در آینده اپلیکیشن‎های بیشتری از نوار لمسی پشتیبانی کنند ولی با توجه به این‎که این لپ‎تاپ عمری کمتر از 6 ماه دارد، قابل درک است که در حاضر اپ‎های زیادی با آن سازگار نباشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال