اسلک به زودی میزبان هوش مصنوعی ChatGPT خواهد بود

دو‌ شرکت سیلزفورس و OpenAI طی همکاری با یکدیگر اعلام کردند به زودی چت بات ChatGPT در پلتفرم اسلک در دسترس قرار می‌گیرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی اسلک قابلیت های مربوط به ChatGPT را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بدین ترتیب کاربران می توانند به ویژگی هایی […]

دو‌ شرکت سیلزفورس و OpenAI طی همکاری با یکدیگر اعلام کردند به زودی چت بات ChatGPT در پلتفرم اسلک در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی اسلک قابلیت های مربوط به ChatGPT را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بدین ترتیب کاربران می توانند به ویژگی هایی نظیر تولید محتوا، انجام تحقیق و یا خلاص گفت و گو ها دسترسی پیدا کنند.

این فناوری قرار این با استفاده از یک رابط مکالمه محور دسترسی به قابلیت های مختلف را ممکن کند‌. اپ ChatGPT که اکنون بصورت نسخه بتا در اسلک قرار دارد می تواند پیام کاربران را در عرض چند ثانیه به دست آنها برساند.

سیلزفورس اعلام کرد هوش مصنوعی این شرکت به نام Einstein GTP که با همکاری OpenAI توسعه یافته قرار است در پلتفرم های CRM مورد استفاده قرار بگیرد. پاتریک استوکز، معاون بخش پلتفرم ها در این شرکت می گوید: قرار است از Einstein GTP رونمایی کنیم که برای نخستین بار در پلتفرم های CRM بکار می رود. این برنامه می تواند در آینده فرصت های بسیاری را در اکوسیستم های مربوط به محصولات بوجود آورد.

اسلک پیش از این از هوش مصنوعی لایه ای Einstein برای کاربردهای زیربنایی رونمایی کرده بود. اکنون قرار است با اضافه شدن GPT به آن یک هوش مصنوعی زایا تولید میشود که با حرکت به سمت محتوا محوری قابلیت هایی نظیر تولید متن، عکس و کد برنامه نویسی را ر اختیار کاربران قرار می دهد. این هوش مصنوعی بدون وابستگی به اینترنت است و تنها به داده های ابری این شرکت وابسته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال