بیلبوردهای تبلیغاتی هوشمند بر اساس نوع خودرو شما، تبلیغات مختص خودتان را نشان خواهند داد

آیا تا کنون به تبلیغات هدفمند شرکت‌هایی همچون فیسبوک و گوگل که در سایت‌ها شاهد آنها هستیم توجه کرده‌اید؟ اصلا در رابطه با تبلیغات هدفند چه می‌دانید؟ عملکرد این تبلیغات به این گونه است که سیستم تبلیغاتی با توجه به بررسی محصولاتی که در گذشته کاربران به دنبال آنها بوده‌اند، محصولاتی مشابه را به آنها […]

آیا تا کنون به تبلیغات هدفمند شرکت‌هایی همچون فیسبوک و گوگل که در سایت‌ها شاهد آنها هستیم توجه کرده‌اید؟ اصلا در رابطه با تبلیغات هدفند چه می‌دانید؟ عملکرد این تبلیغات به این گونه است که سیستم تبلیغاتی با توجه به بررسی محصولاتی که در گذشته کاربران به دنبال آنها بوده‌اند، محصولاتی مشابه را به آنها پیشنهاد می‌کند. سیستم تبلیغات هدفمند تنها توسط گوگل و فیسبوک انجام نشده و روز به روز در حال افزایش می‌باشد.

حالا تبلیغات هدفمند به مرحله‌ی جدیدی رسیده و پاییز امسال، شرکت کانادایی ذخیره داده Cloudian به همراه شرکت ژاپنی Dentsu قصد اجرای برنامه‌ای جدید در کشور ژاپن را داشته و می‌خواهند با قرار دادن بیلبوردهای هوشمند در خیابان‌ها، تبلیغات مختص خودروهای مختلف را بر اساس نوع خودرو و سال تولید آنها، نمایش دهند.

پیشتر و اوایل سال جاری این دو شرکت بیلبوردهای هوشمند را در خیابان‌ها آزمایش کرده و البته به نتایج فوق‌العاده خوبی نیز دست پیدا کردند. این بیلبوردها که قابلیت شناخت و یادگیری نیز دارند، موفق شدند تا خودروها را تا 94 درصد موارد در خیابان‌ها درست تشخیص دهند که این آماز فوق‌العاده است.

اما شاید با خود بگویید که این سیستم چگونه می‌تواند خودروهای مختلف را از یکدیگر تشخیص دهد؟ در این مورد باید اشاره کنیم که پایگاه ذخیره اطلاعات این سیستم بسیار وسیع بوده و از هر خودرو، نزدیک به 4000 عکس در این سیستم ذخیره شده است! سازندگان این موضوع را در مورد حداقل 200 خودرو انجام داده‌اند و حالا این امکان برای این سیستم هوشمند فراهم شده تا بتواند خودروها را زا یکدیگر و حتی از مسافت‌های چند صد متری تشخیص دهد.

در رابطه با عملکرد این بیلبوردها و روش فعالیت آنها باید اشاره کنیم که هر تبلیغ بنا به خودرویی که در خیابان تردد می‌کنند و البته تصمیمی که تبلیغ‌کنندگان دارند، به مدت 5 ثانیه نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال خودرویی ممکن است 5 سال از زمان ساخت آن گذشته باشد، در این مورد مکن است تبلیغی از خودرویی جدید نمایش داده شود. یا ممکن است راننده‌ی کامیونی در جاده در حال حرکت باشد و در این صورت، وی تبلیغی از کامیون‌های آینده که قرار است عرضه شوند را مشاهده نماید.

هر چند باید اشاره کنیم که این سیستم تنها به منظور تبلیغ کردن خودروها کارایی نداشته و می‌تواند برای تبلیغ هر چیز دیگری مورد استفاده قرار بگیرد، اما تبلیغ هوشمند خودروها اولین گام در توسعه این تکنولوژی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال