SMART Modular اولین ماژول‌های رم 32 گیگابایتی DDR4 را معرفی کرد

مدت زمان زیادی از معرفی حافظه‌های DDR4 می‌گذرد و حالا شرکت اسمارت ماژولار موفق به تولید اولین‌های ماژول‌های رم DDR4 NVDIMM-N با ظرفیت 32 گیگابایت شده است. سازندگان قصد دارند این حافظه‌ها را تا آخر ماه میلادی جاری آزمایش کرده و پس از آن، محصولات جدید خود را معرفی خواهند کرد. حافظه‌های رم DDR4 NVDIMM-N می‌توانند […]

مدت زمان زیادی از معرفی حافظه‌های DDR4 می‌گذرد و حالا شرکت اسمارت ماژولار موفق به تولید اولین‌های ماژول‌های رم DDR4 NVDIMM-N با ظرفیت 32 گیگابایت شده است. سازندگان قصد دارند این حافظه‌ها را تا آخر ماه میلادی جاری آزمایش کرده و پس از آن، محصولات جدید خود را معرفی خواهند کرد. حافظه‌های رم DDR4 NVDIMM-N می‌توانند به لطف تلاش‌های که شرکت اسمارت ماژولار داشته و ظرفیت آنها را افزایش داده، در سرورها و دیتاسنترها مورد استفاده قرار بگیرند.

حافظه‌های NVDIMM با تبدیل کردن حافظه‌ی DRAM اصلی به حافظه‌های مداوم، عملکرد بهتری را برای حافظه‌های رم در دیتاسنترها به همراه خواهند داشت. همچنین این حافظه‌ها می‌تواند اطلاعات را با سرعت بسیار بیشتری در اختیار کاربران قرار داده و امکان از دست رفتن اطلاعات در صورت قطع شدن ناگهانی برق را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

مهندسین شرکت SMART تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند محصول جدید خود را سازگار با ساخته‌ها و سرورهای قبلی شرکت‌هایی همچون اینتل، اچ‌پی، دِل، لنوو، سوپرمایکرو و … تولید کنند. علاوه بر این، این حافظه‌ها ویژگی‌های مختلفی همچون SafeStor، سیستم سازگار با JDEC، کنترلر فلش و DRAM برای افزایش دادن امنیت از اطلاعات، Backup Power Module به منظور استفاده از برق ذخیره‌شده و … مجهز شده که می‌تواند عملکرد آنها را تضمین نماید.

البته باید اشاره داشته باشیم که شرکت اسمارت ماژولار این حافظه‌های جدید را در ظرفیت‌های مختلف 4 تا 32 گیگابایتی تولید خواهد کرد و از آخرین تکنولوژی‌های خود در آنها نیز استفاده می‌کند، اما حافظه‌های 32 گیگابایتی DDR4 NVDIMM-N این شرکت، اولین حافظه‌های جهان با این ظرفیت بالا هستند که مورد توجه قرار دارند.

سازندگان قصد دارند اطلاعات کامل‌تری در مورد این حافظه‌ها را در رویداد‌های پیش رو، در اختیار کاربران قرار دهند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال