طرح هوشمندسازی کیوسک های مطبوعاتی کرج

هوشمندسازی کیوسک ها مطبوعاتی در سطح شهر کرج با هدف نظارت دقیق تر بر آن ها صورت می گیرد. به گفته رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج، تا دو ماه آینده این هوشمندسازی عملیاتی می شود که اقدامی جدید در راستای استفاده از فناوری اطلاعات در سطح شهر به شمار می رود. به گزارش […]

هوشمندسازی کیوسک ها مطبوعاتی در سطح شهر کرج با هدف نظارت دقیق تر بر آن ها صورت می گیرد. به گفته رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج، تا دو ماه آینده این هوشمندسازی عملیاتی می شود که اقدامی جدید در راستای استفاده از فناوری اطلاعات در سطح شهر به شمار می رود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، محمدرضا نوری از استفاده از نرم افزار سامان شهر، در این رابطه خبر داده است که شهروندان می توانند از طریق آن، از سوابق و فعالیت های کیوسک های سطح شهر آگاه شوند. به گفته نوری، زیر ساخت ها در این رابطه تکمیل شده اند و هوشمندسازی کیوسک‌های سطح شهر با موافقت معاونت شهرسازی و معماری و همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت خواهد گرفت.

این فعالیت موجبات نظارت دقیق تر را برای شهرداری کرج فراهم می کند و از فعالیت غیرمجاز کیوسک های سطح شهر و یا جابجایی آن ها جلوگیری به عمل می آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال